مرکز فروش مبلمان اداری در تهران

نظر 0 1402/08/17

همانطور که میدانید بسیاری از دفاتر رسمی ادارات و اورگان‌های دولتی در تهران قرار دارند. همچنین دفاتر مرکزی شرکت‌های بزرگ و برندهای مطرح نیز در تهران دایر هستند. تجهیز و دکوراسیون داخلی این مراکز برای مدیران اهمیت زیادی دارد و همچنین جلوه‌ی بهتری از برند ارائه می‌دهد. به همین علت پیدا کردن مرکز فروش مبلمان اداری در تهران که بتواند نیازهای شرکت‌ها و نهادهای دولتی را برآورده کند امری ضروری است. در ادامه این مطلب به بررسی این موضوع می‌پردازیم و پارامترها و فاکتورهای مهم در این خصوص را مورد بحث قرار خواهیم داد.

مزایای خرید مبلمان اداری از مرکز فروش مبلمان اداری در تهران

استفاده موثر از مبلمان اداری باعث شده تا تنوع گسترده ای از آنها در بازار موجود باشد. میز اداری، صندلی‌های اداری، ست‌های اداری، دراور و کمدها تنها بخشی از تجهیزات و لوازم اداری هستند.

در بازار لوازم اداری می‌توانید به این محصولات عمومی دسترسی پیدا کنید. همچنین، خرید از بازار میز و صندلی اداری در تهران، مزایای دیگری نیز دارد که بررسی خواهیم کرد.

تنوع بالا و انتخاب بیشتر

یکی از این مزایای اصلی، تنوع بالای محصولات در بورس مبلمان اداری تهران است که به شما حق انتخاب بیشتری می‌دهد و می‌توانید از بین محصولات متنوع آنچه که باب سلیقه‌ی شماست را پیدا کنید.

در بازار میز و صندلی و مبلمان اداری در تهران، تنوع بسیار زیادی از این محصولات وجود دارد. با توجه به سبک دکوراسیون مورد علاقه شما، می‌توانید محصولی که به آن علاقه دارید را پیدا کنید. سبک‌های متنوع مدرن و کلاسیک موجود در بازار گزینه‌های مختلفی را برای انتخاب در اختیار شما قرار می‌دهند که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید.

همچنین، تنوع محصولات به شما امکان می‌دهد تجهیزات مختلف را با هم ست کرده و هماهنگ کنید. می‌توانید از یک طرح و رنگ ثابت برای انتخاب میز و صندلی‌های کارمندی، مدیریتی، کارشناسی یا اپراتوری استفاده کنید.

قیمت مناسب با بودجه

تنوع محصولات باعث شده است که قیمت‌ها نیز متنوع باشند. با هر بودجه‌ای که دارید، می‌توانید در بازار مبلمان اداری به محصول مورد نیاز خود دست پیدا کنید.

خرید از بازار لوازم اداری در تهران منجر به کاهش چشمگیر قیمت خرید می‌شود. این امر، مهمترین مزیت خرید از این بازار است که مدیران را ترغیب به خرید می‌کند. با خرید از این بازار، می‌توانید بهترین مبلمان اداری را با کمترین قیمت تهیه کنید. علت این امر نیز واضح است. با خرید از این بازار، دست واسطه‌ها کوتاه شده و مستقیماً از تولیدکننده خرید می‌کنید.

البته در نظر داشته باشید که متریال باکیفیت قیمت بالایی دارند و شما باید بدانید که کیفیت ارتباط مستقیم با قیمت محصولات دارند و شما باید توقع منطقی از قیمت و کیفیت داشته باشید.

بررسی کیفیت محصولات

در خرید از بازار مبلمان اداری، شما می‌توانید کیفیت محصولات مختلف را به طور مستقیم ارزیابی کنید. حتی می‌توانید صندلی‌های اداری را تست و درجه راحتی آن را بررسی کنید. یک نکته مهم و حیاتی در هنگام بررسی کیفیت، بررسی کیفیت اتصالات است.

مهم است بدانید که آنچه مبلمان اداری مانند میز و صندلی را از چرخه استفاده خارج می‌کند، خرابی در بدنه اصلی نیست، بلکه خرابی در اتصالات جزئی است. به عنوان مثال، بیشترین علت خرابی و عدم استفاده از صندلی‌های اداری، شکستن پایه یا دسته آنهاست. بنابراین، در هنگام بررسی کیفیت میز و صندلی، به کیفیت قطعات جزئی نیز توجه کافی داشته باشید.

امکان سفارشی سازی مبلمان و تجهیزات اداری           

یکی از مزایای خرید از بازار لوازم اداری، قابلیت سفارش دهی میز و صندلی مخصوص است که می‌تواند قیمت خرید آنها را به طرز قابل توجهی افزایش دهد. در صورتی که در میان تنوع گسترده این بازار نتوانید میز و صندلی دلخواه خود را پیدا کنید، می‌توانید به طور شخصی اقدام به سفارش یک ست اداری مجزا کنید.

سفارش دهی میز و صندلی مخصوص، یک سبک جدید از مبلمان اداری را ایجاد می‌کند. اینگونه محصول سفارش سازی شده‌ی شما در هیچ یک از شرکت‌ها یافت نمی‌شود و می‌تواند تمایز دکوراسیون شرکت شما را از سایر رقبا به ارمغان بیاورد. اما به خاطر داشته باشید که سفارش دهی میز، صندلی و سایر مبلمان‌های اداری، قیمت خرید آنها را به طرز قابل توجهی افزایش می‌دهد.

خدمات پس از فروش

وقتی از بازار مبلمان اداری در تهران خریداری می‌کنید، به طور مستقیم از خدمات پس از فروش و گارانتی تولیدکننده بهره‌مند می‌شوید. بسیاری از برندهای ایرانی برای تضمین کیفیت محصولات خود، از گارانتی‌های مدت‌دار استفاده می‌کنند. این ضمانت‌نامه‌ها به شما اطمینان می‌دهند که در صورت بروز هرگونه مشکل یا عیب در محصول، به راحتی می‌توانید آن را تعمیر یا تعویض کنید.

برای مثال شرکت مبلمان اداری دکوران تا 2 سال خدمات پس از فروش را برای تعمیرات محصول به شما ارائه می‌دهد که شامل تعویض قطعات و اتصالات می‌شود.

خدمات و محصولاتی که یک مرکز فروش مبلمان اداری در تهران باید ارائه دهد

طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی

مهم‌ترین پارامتری که هر ارگان و برند معتبر باید آن را در نظر بگیرد دکوراسیون داخلی است. دکوراسیون داخلی درواقع نوعی برندینگ و امضا انحصاری برای هر شرکت است. هر مراجعه کننده‌ای که وارد یک محیط اداری می‌شود اولین چیزی که به چشمش می‌آید طراحی داخلی آن شرکت است، به همین دلیل در نگاه اول باید جلوه‌ی زیبایی از شرکت را به نمایش بگذارید.

انتخاب میز و مبلمان اداری مناسب با فضا و هویت هر برند از وظایفی است که یک مرکز فروش مبلمان اداری به عهده می‌گیرد. ارائه مشاوره مطابق با در نظر گرفتن نیازها و سلیقه‌ی شخصی شما بهترین دکوراسیون را به شما ارائه می‌دهد که نشان دهنده ارزش شرکت شماست.

پارتیشن بندی اداری

پارتیشن بندی اداری

این روزها یکی از نیازهای هر شرکت بدون شک پارتیشن بندی اداری است. پارتیشن اداری امروزه در دکوراسیون‌ داخلی شرکت‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد که بی‌دلیل هم نیست.

یکی از این دلایل جلوه‌ی بصری زیبا و شیکی است که تنوع پارتیشن‌ها به محیط اداری می‌دهد. همچنین شرکت‌های بزرگ برای تقسیم بندی فضا و ارائه‌ی محیط کاری با فضای شخصی به کارمندان به جای استفاده از روش سنتی و پرهزینه ساخت دیوار می‌توانند از پارتیشن‌ بندی استفاده کنند.

پارتیشن‌های اداری دارای تنوع زیادی هستند که برای تمامی نیازهای مدیران در یک شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال اگر شما نیاز داری محیطی آکوستیک داشته باشید که از شر سروصدای زیادی که در محیط قرار دارد راحت شوید؛ پارتیشن‌های اداری آکوستیک برای شما انتخاب خوبی هستند.

از انواع رایج دیگر پارتیشن اداری که از یک مرکز فروش مبلمان اداری در تهران می‌توانید تهیه کنید می‌توان به پارتیشن شیشه‌ای، پارتیشن آلومینیومی و پارتیشن ام دی اف اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: انتخاب پارتیشن مناسب محل کار

تجهیز سالن کنفرانس و همایش

تجهیز سالن کنفرانس و همایش

تهران بیشترین آمار برگزاری همایش‌ها و جلسات مهم را دارد از این رو داشتن سالن کنفرانس و همایشی که دارای تجهیزات کامل باشد برای ارگان‌ها امری ضروری است که این وظیفه را نیز می‌توانید برعهده یک مرکز فروش مبلمان اداری در تهران بگذارید. انتخاب میز کنفرانس با کیفیت و شیک که هم زیبایی لازم را به محیط اداری ببخشد و همچنین نیازهای شما را به طور کامل برطرف کند به نوعی ارزش‌های شرکت را به مراجعه‌کنندگان یادآوری می‌کند.

معمولا اتاق کنفرانس و سالن همایش محل نشست افراد مهم شرکت یا کارمندان است؛ تصمیم‌های حیاتی و مهم معمولا در جلساتی که در این سالن‌ها برگزار می‌شوند گرفته می‌شود. بنابرین انتخاب مبلمان اداری مناسب که راحتی افراد را فراهم کند و افراد بتوانند ساعت‌های طولانی بدون خستگی و ناراحتی فیزیکی در جلسه حضور پیداکنند و بهره‌برداری لازم را از ذهنشان داشته باشند، نکته‌ای است که مدیران حتما باید به آن توجه کنند.

مبلمان و تجهیزات هتل

مبلمان و تجهیزات هتل

وجود مراکز مهم دولتی و خصوصی در پایتخت یکی از دلایل رفت و آمد زیاد به این شهر محسوب می‌شود. با در نظر گرفتن این موضوع، وجود بستری مناسب برای استراحت و اقامت افراد در تهران یکی از نیازهای اساسی پایتخت است.

هتل‌ها به عنوان مکانی برای میزبانی مهمانان داخلی و بین المللی باید ارزش بالایی برای طراحی دکوراسیون داخلی و تجهیزات هتل خود قائل باشند. طراحی و دکوراسیون بخش‌های داخلی مانند لابی هتل، اتاق‌های هتل، کافی شاپ و رستوران و همچنین نورپردازی اتاق‌ها مواردی هستند که اگر وظیفۀ اجرای آن‌ها را به یک تیم حرفه‌ای در مرکز فروش مبلمان اداری در تهران بسپارید نگرانی‌های شما برای نتیجه‌ی کار از بین می‌رود. طراحان خلاق و باتجربه بی شک پروژه را به بهترین شکل ممکن به شما تحویل می‌دهند.

مطلب پیشنهادی: طراحی داخلی اتاق هتل

صادرات مبلمان اداری

برای اینکه یک مرکز مبلمان اداری بتواند محصول خودرا به سایر کشورها صادر کند باید تمامی نکات کیفی را در ساخت محصول و انتخاب متریال در نظر بگیرد.

صادرات لوازم اداری درصد سود حاصل از فروش محصولات را به شکل قابل توجهی بالا می‌برد و این امکان را فراهم می‌کند که در معاملات، سود دو طرفه به دست آید. این تجهیزات اغلب به کشورهایی صادر می‌شوند که توانایی تولید محصولات مشابه را ندارند و سعی می‌کنند با همکاری کشورهای دیگر، تجهیزات خود را تکمیل کنند.

معرفی مراکز فروش مبلمان اداری در تهران

معرفی مراکز فروش مبلمان اداری در تهران

بازار مبلمان اداری حسن آباد

حسن آباد به عنوان قدیمی‌ترین مرکز خرید مبلمان اداری شناخته می‌شود. به همین دلیل، برندهای معروف و معتبر در حسن آباد شعبه‌های مختلفی را دارند. بازار حسن آباد در روزهای عادی از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر باز است. بورس مبلمان اداری حسن آباد در تهران، خیابان حافظ، از شمال به جنوب، بین پل حافظ و زیرگذر میدان حسن آباد واقع شده است.

بازار مبلمان دلاوران

این بازار، بزرگترین مرکز خرید در شرق تهران است و ساعات فعالیت آن از 9 صبح تا 10 شب است. در روزهای تعطیل نیز، بازار مبل دلاوران از ساعت 8 صبح تا 2 بعد از ظهر باز است.

با توجه به حضور تولیدکنندگان در بازار یافت آباد در دلاوران، رقابت شدیدی بین آن‌ها شکل گرفته است. این موضوع کاهش قیمت مبلمان اداری در بازار میز و صندلی اداری دلاوران را به دنبال دارد.

آدرس دقیق بازار مبلمان اداری دلاوران: تهران، بلوار دلاوران، بین میدان الغدیر و خیابان سراج است.

بازار مبلمان یافت آباد

در این بازار، علاوه بر مبلمان خانگی، مبل و صندلی اداری نیز با قیمت مناسبی به فروش می‌رسد. بورس لوازم اداری یافت آباد در منطقه 17 تهران واقع شده و همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب باز است. در روزهای تعطیل نیز، ساعات فعالیت بازار مبلمان اداری یافت آباد به ساعت 9 صبح تا 8 عصر محدود می‌شود.

آدرس دقیق بورس مبلمان اداری یافت آباد: تهران، میدان آزادی، بزرگراه آیت اله سعیدی، چهارراه یافت آباد، یافت آباد شرقی.

نمایشگاه مبلمان اداری دکوران

مبلمان اداری دکوران یکی از برندهای مطرح فروش مبلمان اداری تهران است که با ارائه خدمات پس از فروش و امکان سفارشی سازی تجهیزات و مبلمان مورد نیاز شما تمامی خدمات مورد نیاز شما برای طراحی دکوراسیون و پارتیشن بندی و همچنین تجهیز سالن کنفرانس و هتل‌ها را به شما ارائه می‌دهد. این مرکز یکی از بهترین مراکز برای انتخاب مبلمان اداری لوکس و باکیفیت است.

نمایشگاه مبلمان اداری دکوران در تهران واقع در خیابان حافظ، جنب بازار موبایل ایران، کوچه غزالی، پلاک 10 است و همه روزه از ساعت 8:30 صبح تا 5:30 بعد از ظهر در خدمت شما مشتریان گرامی است.

در آخر...

در این مطلب خدمات مهمی که هر مرکز فروش مبلمان اداری در تهران باید ارائه دهد را از جمله طراحی دکوراسیون داخلی، پارتیشن بندی اداری، تجهیز سالن کنفرانس و همایش و مبلمان و تجهیزات هتل شرح دادیم.

انتخاب یک مرکز مطمئن که طراحان با سلیقه و خبره آن محصولات با کیفیتی را به شما ارائه می‌دهند خیال شما را برای طراحی دکوراسیون داخلی محیط اداری راحت می‌کند.

گروه مبلمان اداری دکوران با بیش از نیم قرن سابقه در صنعت مبلمان کشور مشاور و راهنمای شما در تجهیز و انتخاب مبلمان اداری مناسب برای محل کار شما خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما از طریق شماره‌های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

امتیاز بدهید :
0.0

نظرات کاربران

title

message

021 63000