سوالات متداول
روند فروش و ارسال محصول به شهرستانها به چه صورت است؟
چنانچه شرکت دکوران در شهرستان مورد نظر نمایندگی فروش داشته باشد، فروش، ارسال و نصب
از طریق نمایندگی انجام میشود. و در مورد شهرستانهایی که نمایندگی فعال ندارند بسته
به نوع و حجم سفارش، روند فروش نیز متفاوت خواهد بود.
آیا هزینه نصب و ارسال در قیمت کالاها لحاظ شده است؟
خیر؛ قیمتها بهصورت تحویل درب کارخانه درج شده است. هزینههای حمل و نصب باتوجهبه
نوع و میزان سفارش متفاوت است. این هزینهها در زمان صدور پیشفاکتور و ثبت سفارش به
مشتری اعلام میگردد.
آیا محصولات دکوران به شکل سفارشیسازی شده نیز قابل تولید هستند و امکان تغییر رنگ، ابعاد، طرح و... خارج از نمونههای موجود در کاتالوگ وجود دارد؟
بله؛ امکان تغییر رنگ مطابق با سلیقۀ مشتری وجود دارد. اما تغییر ابعاد، طرح و... خارج
از استانداردهای موجود و منطبق با نیاز مشتری تنها برای سفارشهای عمده امکانپذیر است.
استفاده از خدمات پس از فروش به چه صورت انجام میشود؟
شرکت دکوران در جهت جلب رضایت مشتریان این امکان را فراهم کرده است که از طریق
کانالهای ارتباطی موجود، اشکالات پیشآمده مطرح شود. شما با داشتن شماره سریال محصول
قادر هستید از خدمات پس از فروش استفاده کنید. پس از ثبت درخواست، کارشناسان ما با شما
تماس خواهند گرفت تا بسته به نوع مشکل هماهنگی لازم برای انتقال محصول به کارخانه یا
اعزام پرسنل برای تعمیر در محل انجام شود.
کدام قطعات و تحت چه شرایطی شامل خدمات پس از فروش میشوند؟
کلیه یراقآلات مانند ریلها، پایهها، قفلها و چرخهای بهکاررفته در محصولات شامل
خدمات پس از فروش هستند که به شکل رایگان انجام میشود. اما چنانچه آسیبهای وارده ناشی
از استفاده ناصحیح از محصول باشد، این موارد تحت پوشش خدمات پس از فروش قرار نمیگیرند.
انجام اینگونه خدمات منوط به پرداخت هزینه از سوی مشتری است.
آیا محصولات مرتبط که با نامهایی غیر از دکوران موجود هستند تحت پوشش گارانتی و خدمات پس از فروش قرار میگیرند؟
گارانتی و خدمات پس از فروش این دسته از کالاهای متفرقه که جزو محصولات تولیدی دکوران
نیستند از سوی شرکت تولیدکننده آن ارائه میشود.
دلیل اختلاف قیمت میان کالاهای دکوران و محصولات مشابه تولید شده توسط شرکتهای دیگر چیست؟
عوامل زیادی در قیمتگذاری کالاها دخیل هستند که از جمله مهمترین آنها میتوان به نوع
مواد اولیه، شیوه طراحی و دقت دستگاههای تولیدی اشاره کرد. مواد اولیه مرغوب طبیعتاً
قیمت بالاتری نسبت به مواد با کیفیت پایینتر دارد که این موضوع بر دوام محصول تأثیر
مستقیم میگذارد. از طرفی روش طراحی علاوه بر زیبایی بصری، در راحتی مصرفکننده حین
استفاده از محصول (اصول ارگونومی) نیز نقش اساسی دارد. از طرفی دقت دستگاههای موجود در
کارخانه را باید در نظر گرفت که به ماندگاری محصول کمک میکند.
شرایط واگذاری نمایندگی فروش چگونه است؟
معیار کلی جذب نمایندگی فروش شامل مواردی مانند وجود یا عدم وجود نمایندگی دیگر در آن
محدوده، برخورداری از فضای مناسب، نوع مالکیت و باسابقه بودن فروشگاه است. شما در صورت
دارابودن شرایط عمومی میتوانید از طریق شمارهتلفنهای ذکر شده دکوران یا مراجعه حضوری
به دفتر مرکزی آمادگی خود را جهت همکاری اعلام کنید.