راهنمای خرید میز کنفرانس

نظر 0 1401/01/23

میز کنفرانس از جمله مهم‌ترین مبلمان اداری است که در هر شرکت یا سازمانی وجود دارد. بدون این محصول جلسات و میتینگ‌های کاری با مشکلات جدی روبه‌رو شده و عملاً برگزاری آنها امکان‌پذیر نیست. در هنگام خرید میز کنفرانس اداری باید توجه داشته باشید که کالای خریداری شده از ویژگی‌های مشخصی برخوردار باشد تا موقع گردهمایی کارمندان با هیچ مشکلی مواجه نشوید. در این مطلب قصد داریم ویژگی‌های میز کنفرانس خوب و مناسب برای محل کار را برای شما شرح دهیم. اگر شما نیز پیش از تهیه این مدل محصول به دنبال یک راهنمای خرید میز کنفرانس هستید مطالعۀ این مقاله می‌تواند به شما کمک کند. پس تا پایان همراه ما باشید!

اهمیت میز کنفرانس اداری

جلسات کاری یک شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است. عمدۀ تصمیمات مهم در خلال همین نشست‌ها است که اتخاذ می‌شود. به همین جهت است که خرید میز کنفرانس مناسب برای جلسات امری بسیار مهم تلقی می‌شود. اشخاصی که در یک جلسه شرکت دارند باید بتوانند با تمرکز کافی بر روی موضوع مورد بحث به تبادل نظر و مذاکره بپردازند. آنها همچنین باید تا جایی که امکان دارد حین جلسات احساس راحتی کنند و طولانی شدن نشست‌ها باعث خستگی حضار نشود. راهنمای خرید میز کنفرانس فاکتورهای مهم در انتخاب میز کنفرانس را به شما معرفی می‌کند تا بتوانید انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید.

در کنار ویژگی های میز کنفرانس مناسب باید به اتاق جلسات و دکوراسیون آن نیز توجه ویژه‌ای داشت. همان قدر که تهیه یک میز خوب اهمیت دارد طراحی داخلی سالن کنفرانس هم مهم است. توجه به ترکیب رنگ و نورپردازی نیز در جای خود فاکتورهای مهمی هستند که در ایجاد یک فضای مناسب تأثیر بسزایی دارند.

7 اصل مهم در نورپردازی اداری و اتاق کار.

از طرف دیگر عایق بودن اتاق جلسات نیز تا حد بسیار زیادی به تمرکز افراد حاضر در جلسه کمک می‌کند. برای جلوگیری از ورود صداهای مزاحم تکنیک‌های مختلفی وجود دارد. از جمله آنها می‌توان به نصب فوم‌های عایق صدا برای پوشاندن کف و دیوارهای سالن اشاره کرد. یکی دیگر از راه‌حل‌های معمول سفارش و نصب پارتیشن اداری است تا فضای سالن کنفرانس از دیگر بخش‌های شرکت جدا شود. استفاده از میکروفن و سایر تجهیزات صوتی نیز کمک می‌کند تا صدای اشخاص واضح‌تر به گوش دیگران برسد.

اما از کلیات که عبور کنیم در راهنمای خرید میز کنفرانس بیشتر به نکاتی می‌پردازیم که ویژگی های میز کنفرانس خوب را شرح می‌دهد و توضیحات در خصوص سالن را به آینده موکول می‌کنیم.

راهنمای خرید میز کنفرانس و توجه به ارگونومی

میز جلسات اداری

ارگونومی همان چیزی است که نقش اساسی در راحتی کاربر حین استفاده از محصول ایفا می‌کند. اصول ارگونومی علاوه بر افزایش راندمان باعث می‌شود تا شما بدون احساس خستگی در جلسات طولانی شرکت کنید. داشتن ارتفاع مناسب و اختصاص فضای کافی برای هرکدام از حضار از جمله مصادیق توجه به ارگونومی فیزیکی محسوب می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارگونومی مقالۀ ما در این زمینه را از این لینک بخوانید.

راهنمای خرید میز کنفرانس با کیفیت

ست میز کنفرانس و مدیریت

استفاده از متریال مرغوب از جمله رازهای ماندگاری و استحکام یک محصول است. میز کنفرانس باکیفیت و خوب میزی است که با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته شده باشد. در نتیجه به غیر از دوام و ماندگاری بالا، زیبایی ظاهری محصول نیز در اثر گذشت زمان لطمه‌ای نخواهد دید. علاوه‌ برآن طراحی اصولی و استاندارد میز کنفرانس نیز از خمش ناخواسته صفحۀ اصلی میز جلوگیری کرده و تأثیر عوامل فرسایشی را کاهش می‌دهد.

طراحی مناسب زیبایی محصول را بیشتر کرده و به داشتن یک ظاهر زیبا و چشم‌نواز کمک می‌کند. بدیهی است که ظاهر آراسته، پرستیژ یک کسب‌وکار را بالا برده و میزان اعتماد مشتریان را به یک برند بیشتر می‌کند. پس در کنار متریال مرغوب به شکل طراحی میز اجلاس نیز توجه داشته باشید.

راهنمای خرید میز کنفرانس کوچک

میز کنفرانس کوچک

یکی از شکل‌های هندسی برای طراحی، دایره یا همان میز کنفرانس گرد است. توصیه‌ای که در راهنمای خرید میز کنفرانس می‌توانیم به شما داشته باشیم این است که تنها برای محیط‌های کوچک از چنین مدلی استفاده کنید. مدل‌های گرد عموماً برای جلسات کوچک طراحی می‌شوند. اگر قصد داشته باشید نشستی با حضور تعداد زیادی از کارمندان برگزار کنید مدل‌های دیگر بهتر هستند.

میز کنفرانس مستطیلی

میز کنفرانس مستطیلی

استفاده از شکل مستطیل متداول‌ترین حالت در تولید میز کنفرانس است. این مدل میزها بسیار انعطاف‌پذیر هستند و در اندازه‌های متفاوت ساخته می‌شوند. به همین خاطر می‌شود آنها را هم به‌صورت ست میز مدیریت و کنفرانس و هم در سالن‌های بزرگ با ظرفیت بالا به کار گرفت.

مدل مربعی

مدل مربعی

شاید نام‌بردن از میز جلسات اداری مربعی در راهنمای خرید میز کنفرانس تا حدودی عجیب به نظر برسد. اما اگر بادقت بیشتری به این مدل نگاه کنید ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن را بهتر درک خواهید کرد. شکل سادۀ این مدل ممکن است این تصور را به وجود بیاورد که نمی‌توانیم برای جلسات بزرگ روی آن حساب کنیم اما در حقیقت این‌طور نیست. مدل‌های مربعی که قابلیت افزایش و کاهش طول را دارند و میز کنفرانس مدولار نامیده می‌شوند برگزاری جلسات بزرگ را برای شما امکان‌پذیر می‌سازند.

راهنمای خرید میز کنفرانس قایقی

میز کنفرانس قایقی

هدف از ساخت میز کنفرانس قایقی برگزاری جلسات بزرگ با شرایط ایده‌آل بوده است. کمتر میزی را می‌توان پیدا کرد که از این نظر بتواند با نمونه‌های قایقی رقابت کند. به این خاطر اصطلاح قایقی را برای این مدل از محصولات به کار می‌برند که عرض میز در قسمت میانه آن بیشتر از سایر بخش‌ها است. به عبارت دیگر هر چه به سمت دو طرف میز می‌رویم از عرض آن کاسته می‌شود. به‌این‌ترتیب محصول ظاهری شبیه به یک قایق پارویی پیدا می‌کند. دلیل این شیوۀ طراحی آن است که حضار بتوانند بدون نیاز به جابه‌جایی سایر افراد حاضر را ببیند.

میز کنفرانس U

طراحی میز اجلاس

میز کنفرانس U شکل امروزه یک نمونۀ بسیار پرطرفدار در بین کاربران به شمار می‌آید. دلیل آن نیز به کاربردهای محصول برمی‌گردد. در واقع این مدل به‌واسطهٔ طراحی خلاقانه‌اش توانسته تمام نیازهای افراد در یک جلسه را تأمین کند. این دسته از میزهای کنفرانس به‌ویژه برای سالن‌های بزرگ بسیار مناسب است و بسیاری از مشکلاتی که ممکن است سیم‌کشی و استفاده از تجهیزات صوتی به وجود بیاورند را برطرف می‌کند. اگر بخواهید جلساتی را برگزار کنید که مدیر یا رئیس جلسه باید در آن حضور پیدا کند میز کنفرانس U برای شما مناسب خواهد بود.

امیدواریم که با این راهنمای خرید میز کنفرانس توانسته باشیم ابهامات شما در انتخاب میز کنفرانس را برطرف کرده باشیم. اگر در مورد خرید میز جلسات اداری همچنان سؤالاتی در ذهن شما وجود دارد آنها را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. گروه مبلمان اداری دکوران تولید کننده انواع میز کنفرانس در ابعاد و مدل‌های مختلف متناسب با فضای شما این امکان را برای شما فراهم می‌کند که محیط کار خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید. کارشناسان و مشاوران ما آمادۀ پاسخگویی به سؤالات شما در این زمینه هستند. با ما تماس بگیرید!

امتیاز بدهید :
0.0

نظرات کاربران

title

message

021 63000