ایده های طراحی دکوراسیون داخلی هتلی مدرن

نظر 0 1402/09/29

خیلی از افراد علت شهرت هتل را به تعداد ستاره‌های آن می‌دانند. اما وقتی که صحبت از مقایسه کردن بین چند هتل 4 و 5 ستاره می‌شود دیگر ستاره‌ها معرف محبوبیت هتل نیستند، بلکه سبک و دکوراسیون داخلی هتل است که نشان‌دهنده اعتبار هتل است. مسافران زمانی که به سفر می‌روند قطعا به دنبال یک هتل برای استراحت خود هستند. هتل‌ها نقش بسیار مهمی در لذت مسافران و تجربه‌ی یک سفر به یاد ماندنی در ذهن آن‌ها دارد، به همین دلیل طراحی داخل هتل‌ها خیلی با اهمیت است. قطعا یک هتل با طراحی خاص مورد انتخاب خیلی از مسافران قرار می‌گیرید. ما در این مقاله دکوراسیون داخلی هتل مدرن و ایده های طراحی را برای شما بیان کنیم بعد از مطالعه این مقاله دید متفاوتی نسبت به دکوراسیون داخلی هتلی مدرن خواهید داشت.

دکوراسیون داخلی هتل مدرن

در طراحی دکوراسیون داخلی هتل، اصلی‌ترین موضوع، سلیقه‌ی مخاطب است. یعنی اینکه اگر فقط سلیقه خودمان را در نظر بگیریم کافی نیست. بلکه برای دکوراسیون داخلی باید سلیقه‌ی طراحان داخلی متخصص را مد نظر بگیریم تا مطمئن شویم که طراحی هتل، همان چیزی است که مد نظر مشتریان است. طراحان با مد نظر گرفتن سلیقه اکثریت مخاطبان می‌توانند دکوراسیون هتل را جذاب، طراحی کنند. صاحبان هتل کیفیت اقامت مسافر را مهم‌ترین اصل می‌دانند و رضایت هر مهمانی برای آنها حائز اهمیت است.

طراحی دکوراسیون هتل مدرن خیلی حساس است. طراحی جلوه ظاهری هتل باید با انواع سلیقه‌ها سازگار باشد. هرچه زیبایی ظاهری آن جذابتر باشد نظر مشتریانی بیشتری را به هتل جلب می‌کند. علاوه بر در نظر گرفتن زیبایی، باید کاربردی بودن آن هم در نظر بگیرید. در همه‌ی بخش‌های هتل باید از سبک یکسانی استفاده شود. شما نمی‌توانید یک لابی مدرن با اتاق‌های سنتی داشته باشید، بلکه سبک چیدمان باید برای تمامی قسمت‌ها یکسان باشد.

دکوراسیون هتل مدرن چه ویژگی هایی دارد؟

دکوراسیون داخلی هتل مدرن

در دنیای مدرن امروزی، طراحی دکوراسیون هتل مدرن اهمیت زیادی پیدا کرده است. شاید تا چندین سال پیش اهمیتی نداشت که بعد از سفر کردن قرار است در چه هتلی اقامت داشته باشید و تنها کیفیت غذای رستوران، نزدیک بودن هتل به محله گردشگری شهر، ارائه خدمات با کیفیت توسط خدمه برای ما اهمیت داشت.

اما باید بدانید که دیگر شرایط مانند قبل نیست. امروزه اولین موردی که برای مسافر دارای اهمیت است، ظاهر و دکوراسیون داخلی است. همین امر باعث شده که هتل سازان به سمت سبک‌های مدرن برای ساخت هتل بروند و هتل‌های قدیمی هم سبک هتل‌های مدرن را پیاده‌سازی کنند و دست به بازسازی به سبک مدرن بزنند.

نکاتی در مورد طراحی دکوراسیون هتل مدرن

دکوراسیون داخلی هتلی مدرن

در زیر نکاتی که طراحان دکوراسیون به آن توجه می‌کنند را با جزییات به شما توضیح می‌دهیم:

1. اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی لابی هتل

اولین موردی که مخاطب با ورود به هتل شما با آن برخورد می‌کند لابی هتل است، دکوراسیون این قسمت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. با استفاده از میز و صندلی می‌توانید ظاهری شیک به لابی خود بدهید. فرقی نمی‌کند که هتل شما چند ستاره است، مهم این است که بهترین طراحی را برای لابی خود پیاده سازی کنید.

در لابی هتل 5 ستاره سه مدل مبل استفاده می‌شود. مبلمان ساده برای انتظار، مبلمان راحتی برای استراحت و سلطنتی برای قرارهای کاری. این نکته را فراموش نکنید، در کنار مبلمان و میز‌هایی که در لابی قرار گرفته پریز برق قرار دهید که مهمانان برای استفاده از برق نیاز نباشد در لابی هتل سرگردان باشند.

2. طراحی دکوراسیون اتاق هتل

درست است که طراحی داخل هتل باعث جلب رضایت مشتری می‌شود ما فراموش نکنید که مسافران برای استراحت هتل می‌گیرند و محل استراحت آن‌ها اتاق هتل است.

چیدمان اتاق هتل باید طوری باشد که مهمان در آن احساس راحتی کند. مهمانان تلفن همراه، لپ تاپ استفاده می‌کنند به همین دلیل پریز برق برای شارژ باید در دسترس‌ترین مکان باشد مثلا در نزدیکی تختخواب. در نزدیک پنجره حتما از میز و صندلی با کیفیت استفاده کنید تا برای لذت بردن از فضای بیرون نیاز نباشد دکوراسیون را بهم بریزند.

برای دکوراسیون اتاق هتل به مطلب جامع ما درباره‌ی طراحی اتاق هتل مراجعه کنید.

3. نورپردازی هتل

دکوراسیون داخلی هتل مدرن

نورپردازی هتل در همه‌ی زوایای یک طراحی داخلی هتل اهمیت بسزایی دارد. از نور به اندازه‌ی کافی در لابی هتل، اتاق‌ها و راه پله ها استفاده کنید. شک نکنید که استفاده از طراحی داخلی با نور کافی باعث افزایش روحیه مخاطبان می‌شود. در لابی هتل شما استفاده از یک لوستر بزرگ می‌تواند در نگاه اول باعث جذب مخاطب شود و آن را تبدیل به مشتری کند. در نتیجه در طراحی داخلی هتل از اهمیت نورپردازی غافل نشوید. برای بهبود نورپردازی می‌توانید از پارتیشن شیشه ای هم کمک بگیرید.

4. طراحی، هنر به کار گیری رنگ هاست

خیلی‌ها فکر می‌کنند تفاوت یک طراح تازه کار با یک طراح داخلی حرفه‌ای انتخاب و چگونگی چیدمان اجسام ایست. اما باید بدانید که خلاقیت طراح است که آن‌ها را متفاوت می‌کند. یک طراح خلاق با دست خالی و تنها با استفاده از رنگ‌ها، می‌تواند یک فضای بی‌نظیر خلق کند. به هیچ عنوان از اهمیت نقاشی و رنگ در هتل خود غافل نشوید. یک نورپردازی به همراه یک رنگ‌آمیزی مناسب می‌توانید اثری را بیافریند که مخاطب از دیدن آن لذت می‌برد.

جمع‌بندی

ما در این مطلب به بررسی دکوراسیون داخلی هتلی مدرن و ایده‌های طراحی پرداختیم و این که دکوراسیون هتل مدرن چه ویژگی هایی دارد. و چه نکاتی برای طراحی باید رعایت شود که نظر مهمانان را به خود جلب کند. فراموش نکنید یک هتل با کیفیت تمام نکات در مورد طراحی هتل را رعایت می‌کند و کیفیت خدمات و اخلاق کارمندان باعث افزایش درآمد و برندینگ هتل می‌شود. اگر قصد دارید هتل قدیمی خود را بازسازی کنید و از سبک مدرن استفاده کنید یا قصد راه‌اندازی یک هتل را دارید به نکات ذکر شده در این مطلب توجه کنید.

در پایان اگر به دنبال طراحان داخلی حرفه‌ای هستید که در طراحی بازسازی هتل قدیمی شما و ساخت هتل جدید کمک کند، گروه مبلمان اداری دکوران با تیمی متخصص و مجرب در زمینۀ طراحی داخلی هتل یکی از شرکت‌های با سابقه این حوزه به شمار می‌رود. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق کانال درج شده در سایت ما با کارشناسان ما در ارتباط باشید و تماس بگیرید!

امتیاز بدهید :
0.0

نظرات کاربران

title

message

021 63000