مزایای میز کارمندی مدرن

نظر 0 1401/03/03

میز کارمندی مدرن و مناسب برای محیط اداری یکی از وسایل مورد نیاز هر اداره یا شرکتی محسوب می‌شود. آنچه در این مقاله مورد بررسی قرار خواهیم داد چند مورد از مزایای میز کارمندی مدرن در مقایسه با مدل‌های قدیمی و کلاسیک است. اگر به دنبال راندمان بالا در محیط کار هستید حتماً باید در هنگام خرید میز اداری محصولی را انتخاب کنید که از هر نظر مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید شده باشد. اگر می‌خواهید با این مزایا و استانداردها بیشتر آشنا شوید این مطلب را از دست ندهید!

ظاهر چشم نواز؛ از مزایای میز کارمندی مدرن

اگر مدل کسب و کار شرکت شما به گونه‌ای است که مشتریان به صورت مداوم از دفتر شما بازدید می‌کنند پس دفتر شما باید ظاهری آراسته و موجه داشته باشد. داشتن ظاهر چشم‌نواز از مزایای میز کارمندی مدرن است. میزهای امروزی علیرغم داشتن طرح‌های ساده اما به گونه‌ای طراحی می‌شوند که زیبایی خاص خودشان را دارند. هنگامی‌که مهمانان وارد دفتر شما می‌شوند باید با مبلمان شیک و ایده آلی روبه‌رو شوند که توسط بهترین برندهای مبلمان اداری تولید شده است. گاهی حتی نام یک برند خاص به‌تنهایی می‌تواند نمایانگر کیفیت بالا باشد.

توجه به ارگونومی از جمله مزیت های میز کارمندی مدرن

مزیت های میز کارمندی مدرن

مدل‌های قدیمی و کلاسیک میزهای اداری از جهات خاصی دارای ضعف‌هایی بودند که در زمان‌های گذشته چندان مورد توجه قرار نمی گرفتند. با پیشرفت علوم مختلف به‌ویژه دانش پزشکی مشخص شد که سلامت کارمندان تا چه حد به فعالیت‌های آنها در محیط کار وابسته است. دانش ارگونومی در ساخت میز کارمندی مدرن به کار گرفته می‌شود تا سلامتی افراد در حین کار حفظ شود. همین مسئله باعث شده تا صندلی‌های اداری و میزهای کارمندی مدرن به شکلی تولید شوند که قسمت های مختلف آنها قابل تنظیم و شخصی‌سازی باشد. قابلیت تنظیم ارتفاع، جایگاه کمدهای الحاقی، شکل ساخت دستگیره کشوها و... همه برای این منظور هستند که در محل کار احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین میز ارگونومیک اداری

بهبود راندمان یکی دیگر از مزایای میز کارمندی مدرن

ویژگی میز کارمندی مدرن

همان‌طور که گفتیم برخلاف مدل‌های کلاسیک برای تولید میز کارمندی مدرن رعایت اصول ارگونومی یک اولویت است. همین مسئلۀ به‌ظاهر کوچک بر راندمان تأثیر مستقیم دارد. کارمندان شما زمانی که در محیط اداری احساس راحتی داشته باشند مسلماً با تمرکز بیشتری وظایف خود را به انجام می‌رسانند. افزایش تمرکز کارکنان و کاهش حواس‌پرتی در ساعات کاری منجر به بهبود عملکرد سازمان و در نتیجه افزایش راندمان خواهد شد.

ماژولار بودن و قابلیت شخصی سازی

میز کارمندی مدولار

یکی از مسائلی که امروزه بسیار مطرح است بحث بهره‌وری صحیح و حداکثری از فضاست. گسترش کسب‌وکارهای مختلف باعث می‌شود تا مدیران نیاز به استخدام نیروی جدید پیدا کنند. بدیهی است که برای استقرار نیروهای جدید باید فضای کافی وجود داشته باشد. یک ویژگی میز کارمندی مدرن این است که به دلیل مدولار بودن امکان شخصی سازی را به شما می‌دهد و اجازه می دهد در هر زمان که بخواهید چیدمان مبلمان اداری را به شکل دلخواه تغییر بدهید. به این ترتیب دیگر لازم نیست به طور کامل دکوراسیون محل کارتان را تغییر بدهید بلکه با کمی جابه‌جایی می‌توانید فضای کافی برای نیروهای جدید فراهم کنید.

بیشتر بخوانید: میز کنفرانس مدولار چیست؟

تنوع بالا و هماهنگی

مدل‌های کلاسیک میزهای اداری با اینکه ظاهر پر زرق و برق و چشمگیری دارند ولی همین ویژگی خاص به‌نوعی نقطه‌ضعف آنها نیز محسوب می‌شود. مدل‌های کلاسیک خیلی سخت با فضای داخلی هماهنگ می‌شوند و اغلب تنها با نوع مشخصی از دکوراسیون اداری همخوانی پیدا می‌کنند. در عوض میزهای کارمندی مدرن به شکلی طراحی می‌شوند که در هر محیطی و با هر دکوراسیونی می‌توان از آنها استفاده کرد. تنوع بالای آنها در طرح و رنگ باعث می‌شود تا هر شیوه‌ای را که برای طراحی داخلی دفتر کارتان انتخاب کرده باشید، باز هم بتوانید مبلمان متناسب با آن را پیدا کنید.

کمک به بهبود روشنایی و نورپردازی محل کار

میز کارمندی مدرن

نورپردازی مناسب باعث می‌شود تا محیط اداری بزرگ‌تر، زیباتر و شادتر جلوه کند. یکی از مزیت های میز کارمندی مدرن در مقایسه با نوع کلاسیک کمک به بهبود روشنایی در محل کار است. سطوح صاف و صیقلی و استفاده از متریال‌هایی مثل شیشه کمک می‌کند تا بازتاب نور در محیط اداری بهتر شود. اگر مبلمان مدرن را با پارتیشن شیشه ای همراه کنید جریان نور طبیعی در محل کار بهتر هم می‌شود.

بهبود همکاری و تعامل میان کارمندان

اغلب کارهای اداری امروزه به‌صورت گروهی و مشارکتی انجام می‌شود. برای آنکه کارمندان بتوانند بهتر با یکدیگر تعامل برقرار کنند باید یک سری امکانات برای آنها فراهم شود. میزهای کارمندی مدرن این قابلیت را دارند که کارکنان یک مجموعه را در کنار یکدیگر مستقر کنند بدون آنکه تداخلی در کار هیچ یک از آنها ایجاد شود. میز گروهی یا میز کار گروهی یک مثال بسیار خوب در این زمینه است. این مدل میزها به شکلی طراحی می‌شوند که هم‌زمان چند کاربر می‌توانند از آن استفاده کنند. شکل خاص طراحی میزهای گروهی امکان تعامل و ارتباط افراد با یکدیگر را فراهم می‌کند و همچنین باعث بهره‌وری حداکثری از فضا می‌شود.

حفظ محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان

شاید این ادعا اغراق آمیز به نظر بیاید چرا که متریال اصلی برای تولید میزهای اداری، چوب است. اما بد نیست بدانید که ورق های MDF که در ساخت میزهای مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرند در حقیقت از خرده‌های چوب تشکیل شده‌اند. درست برخلاف میزهای کلاسیک که مستقیماً با تنۀ قطع‌شدهٔ درختان تولید می‌شوند. بنابراین از نظر سازگاری با محیط زیست نیز این محصولات مدرن برتری غیر قابل انکاری نسبت به نمونه‌های سنتی دارند.

کلام آخر

در این مقاله راجع به مزایای میز کارمندی مدرن صحبت کردیم. گروه مبلمان اداری دکوران تولید کننده انواع پارتیشن و مبلمان اداری مدرن با کمک ماشین‌آلات روز دنیا سابقه‌ای درخشان در صنعت کشور دارد. برای سفارش میزهای اداری ما با واحد فروش تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما آمادۀ ارائه راهنمایی‌های لازم در این زمینه به شما هستند.

امتیاز بدهید :
0.0

نظرات کاربران

title

message

021 63000