سفارش پارتیشن فرودگاهی

نظر 0 1402/12/06

در دنیای امروزی که امنیت فرودگاه بسیار هوشمند است، ایست‌های بازرسی شلوغ و انتظارهای طولانی به یک امر عادی تبدیل شده است. روزگاری که مسافران یک ساعت قبل از پرواز خود می رسیدند، گذشته است. فرودگاه ها باید ازدحام جمعیت را مدیریت کنند تا فقط مسافران دارای بلیت بتوانند از امنیت عبور کرده و به موقع در هواپیماهای خود سوار شوند. مدیریت این جمعیت بزرگ به دلایل امنیتی حیاتی است. یکی از کارآمدترین راه‌ها برای مدیریت جریان مسافر و مهار جمعیت زیاد، نصب پارتیشن‌های فرودگاهی است. در ادامه با ما همراه شوید تا بیشتر با پارتیشن‌های مختلف فرودگاهی آشنا شوید.

پارتیشن شیشه ای فرودگاهی

سیستم‌های پارتیشن تاشو برای استفاده بهینه از فضای اداری موجود ایده‌آل هستند. در شرایطی که مناطق بزرگ مورد استفاده برای کنفرانس‌ها یا جلسات باید به فضاهای خصوصی برای گروه‌های کوچکتری از افراد تقسیم شود، پارتیشن‌های متحرک یک راه حل عالی هستند.

پارتیشن‌های تاشو بسیار متنوع و بسیار کاربر پسند هستند. در فرودگاه‌ها این سیستم‌های پارتیشن می‌توانند در مکان‌های مختلفی برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و حفظ نظم نصب شوند.

امروزه بسیاری از کارفرمایان پارتیشن‌های شیشه‌ای را به پارتیشن معمولی ترجیح می‌دهند. پارتیشن‌های شیشه‌ای معمولا قیمت بالاتری در مقایسه با سایر سیستم های پارتیشن‌بندی معمولی دارند، اما استفاده از آنها در طولانی مدت مزایای بیشتری نسبت به قیمت بالای آن دارد. پارتیشن‌های شیشه‌ای به صورت معمول راحت‌تر از پارتیشن‌های معمولی نصب می‌شوند.

بعد از نصب پارتیشن‌های شیشه‌ای، می‌توانید موقعیت درها و پنجره‌ها را در هر زمان که بخواهید، تغییر دهید که این می‌تواند هزینه جابجایی یا تزئین مجدد را تا حدود زیادی کاهش دهد. بنابراین، پارتیشن شیشه‌ای قابل حمل تا مدت زمان طولانی قابل استفاده است و به طور کلی، در دراز مدت، پارتیشنهای شیشه‌ای مقرون به صرفه‌تر و ارزان‌تر از سایر پارتیشنهای دیواری هستند.

مزایای پارتیشن شیشه‌ای فرودگاهی

  • در این نوع پارتیشن نصب کابل و سیم آسان است.
  • پارتیشن شیشه‌ای زیبا، شیک و راحت است. بین دو لایه شیشه می توان کرکره برقی باکیفیت بدون نیاز به نظافت روزانه پرده‌ها نصب کرد.
  • پارتیشن فرودگاهی ضد باد عملکرد عایق صوتی بالایی دارد. فضای خلاء در پارتیشن دو شیشه‌ای اثرات عایق صوتی خوبی ایجاد می‌کند.
  • رنگ‌های متنوعی موجود است. بر اساس آنچه که دوست دارید، گزینه‌های زیادی از رنگ‌ها و طرح‌ها وجود دارد.

سخن پایانی

پارتیشن‌های قابل حمل معمولاً در فرودگاه‌های پر رفت و آمد  برای کنترل ترافیک جمعیت استفاده می‌شوند. پارتیشنهای فرودگاهی دکوران همراه با قفل درب فرودگاهی، پایدار، قابل پیکربندی مجدد و ایمن هستند که در بین مدیران ارشد پروژه و پیمانکاران به گزینه مورد علاقه تبدیل شده‌اند.

سیستم‌های پارتیشن بندی ما در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و پرداخت‌ها موجود است که به شما کمک می‌کند تا یک اثر هنری متحرک ایجاد کنید.

امتیاز بدهید :
0.0

نظرات کاربران

title

message

021 63000