میز کنفرانس لاکچری

نظر 0 1402/12/07

اتاق کنفرانس از بخش‌های مهم و کاربردی در ادارات و شرکت‌ها به شمار می‌آید. مدیران و مسئولان شرکت در این اتاق دور هم جمع شده و به مشورت و گفتگو درباره مسائل کاری مهم می‌ پردازند. میز کنفرانس لاکچری به عنوان یکی از تجهیزات مهم این اتاق محسوب می‌ شود که علاوه بر زیبایی دارای کیفیت بالایی نیز است.

در این مقاله قصد داریم به معرفی برخی از بهترین مدل‌های میز کنفرانس موجود در بازار بپردازیم و با بررسی ویژگی‌ های آنها به شما در خرید این دسته از محصولات اداری کمک کنیم.

انواع میز کنفرانس لاکچری

امروزه در بسیاری از مبلمان اداری شاهد استفاده از میز کنفرانس هستیم. این میز در کنار صندلی‌های کنفرانس از ضروریات مبلمان اداری به شمار می ‌آید. میزهای کنفرانس در انواع مختلفی از جمله لاکچری و ساده تولید می‌شوند که در این میان میز کنفرانس لاکچری از نظر طرح، رنگ و ابعاد منحصر به فرد و بسیار شیک است.

با نگاهی به محصولات گروه مبلمان اداری دکوران شاهد تولید و عرضه انواع میز کنفرانس در طرح های شیک و لاکچری هستیم. در ادامه به معرفی برخی از این محصولات می‌پردازیم:

میز کنفرانس چرمی

میز کنفرانس لاکچری

از متریال چرم در بسیاری از مبلمان اداری از جمله میز کنفرانس استفاده می‌شود. چرم با تلفیق دیگر متریال‌ها مانند ام دی اف باعث زیبایی و جلوه خاصی در میز کنفرانس می‌گردد. بسیاری از افراد بر این باورند که مبلمان چرمی تاثیر به سزایی بر ظاهر و زیبایی محیط اداری دارد.

امروزه مبلمان چرم مانند میزهای کنفرانس در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند. برخی از چرم‌های استفاده شده طبیعی و برخی مصنوعی هستند که نوع طبیعی از قیمت بیشتری برخوردار است. استفاده از میز کنفرانس چرمی در محیط‌های اداری مزایای بسیاری را به همراه دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی میزهای چرم چنانچه به خوبی صورت گیرد در زیبایی هرچه بیشتر و به وجود آوردن فضایی لوکس بسیار موثر خواهد بود.
  • نظافت سطوح چرمی میز کنفرانس بسیار راحت بوده و تنها کافی است از شوینده‌های مخصوص چرم برای تمیز کردن آن استفاده کرد.
  • میزهای کنفرانس تهیه شده با روکش چرم در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی طراحی می‌شوند که این امر به مشتریان کمک می‌کند میز را با توجه به دکوراسیون اداری خود خریداری کنند.

میز کنفرانس لاکچری سپهر نمونه‌ای زیبا از این نوع محصولات است که با تلفیق روکش ممبران چرم و ام دی اف طراحی و تولید می‌شود. این میز مستطیل شکل بوده و امکان خرید و سفارش آن در ابعاد مورد نظر مشتریان وجود دارد.

میز کنفرانس لوکس

میز کنفرانس لاکچری

بکارگیری مبلمان اداری لوکس و زیبا بدون شک به ایجاد دکوراسیون لوکس و لاکچری کمک می‌کند. میز کنفرانس لوکس یا میز جلسات از جمله میزهای بزرگی هستند که در اتاق کنفرانس یا اتاق جلسات شرکت‌ها و ادارات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این میزها علاوه بر ظاهر لوکس دارای ابعاد بزرگی هستند تا برای کلیه افراد حاضر در جلسه فضای کافی را جهت گرد آمدن کنار هم تامین نمایند. میزهای کنفرانس لوکس علاوه بر جلوه و زیبایی فوق العاده‌ای که دارند با امکانات و آپشن‌های متنوعی نیز همراه هستند که از جمله آنها می‌توان به usb، پورت VGA، پریز و … اشاره کرد.

میز کنفرانس طوفان یکی از محصولات لوکس این مجموعه بوده که با تلفیق شیشه و ام دی اف طراحی و ساخته شده است. پایه‌های این میز کنفرانس لاکچری از ام دی اف درجه یک و با کیفیت تهیه شده و صفحه آن را شیشه ۱۶ میل براق تشکیل می‌دهد. این میز مستطیل شکل برای تعداد نفرات ۲ الی ۸ نفره تولید شده و امکان سفارش آن در ابعاد و ظرفیت های بیشتر نیز وجود دارد.

میز کنفرانس کلاسیک

علاوه بر میزهای کنفرانس مدرن موجود شما می‌توانید انواع میز کنفرانس کلاسیک را نیز در مدل‌ها و ابعاد متنوع، متناسب با دیزاین دفتر کارتان، سفارش بدهید. میزهای کلاسیک از محبوب‌ترین میزهای کنفرانس در بازار هستند که اغلب با دکوراسیون کلاسیک ادارات و شرکت‌ها ست می‌شوند. اینگونه میزها از طراحی دلنشین و زیبایی برخوردار بوده و به محیط جلوه‌ای شیک و لاکچری می‌دهند.

اغلب میزهای کنفرانس کلاسیک به شکل U بوده که برای استفاده تعداد نفرات بالا بسیار مناسب هستند. شما نیز اگر به دکوراسیون کلاسیک علاقه مند هستید پیشنهاد می‌شود محصولات گروه مبلمان اداری دکوران را در سبک کلاسیک مشاهده نمایید.

میز کنفرانس کاوه از جمله میزهای کنفرانس لاکچری و بسیار شیک این مجموعه بوده که علاوه بر داشتن کنسول از قابلیت نصب پنل VSP نیز برخوردار است. این میز کنفرانس را می‌توانید در مدل‌های دایره‌ای، مستطیل و نیم دایره مشاهده کرده و سفارش دهید. صفحه اصلی میز از متریال ام دی اف تهیه شده و دارای ظرفیت ۱۵ نفر است.

قیمت میز کنفرانس

میز کنفرانس لاکچری

یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای خرید میز کنفرانس توجه به قیمت این محصول است. قیمت میز کنفرانس لاکچری با توجه به موارد مختلفی از جمله متریال به کار رفته در ساخت میز، ابعاد، مدل و برند میز تعیین می‌شود. به عنوان مثال قیمت میز کنفرانس 8 نفره ساخته شده از متریال چرم و ام دی اف بدون شک متفاوت از قیمت این میز با متریال شیشه و ام دی اف خواهد بود.

اما با خرید میز کنفرانس از مراکز با سابقه و معتبری از جمله گروه تولیدی مبلمان اداری دکوران می‌توانید از مناسب بودن قیمت و بالا بودن کیفیت محصول اطمینان داشته باشید. این مجموعه با بیش از ۵۰ سال سابقه در تولید مبلمان اداری و عرضه بی‌واسطه توانسته است محصولات خود را با قیمت مناسب و اقتصادی ارائه نماید.

سخن پایانی

میز کنفرانس از مهمترین تجهیزات در مبلمان اداری است که در هر شرکت یا اداره‌ای کاربرد دارد. دکوراسیون محل کار یا اداره ارتباط مستقیمی با مبلمان اداری به کار رفته در آن دارد. با خرید میز کنفرانس لاکچری می‌توان به ایجاد فضایی لوکس و شیک در محیط اداره یا شرکت کمک کرد.

گروه مبلمان اداری دکوران از بزرگترین مراکز تولید کننده انواع مبلمان اداری از جمله میز کنفرانس در مدل‌ها و ابعاد مختلف است. این مجموعه علاوه بر در نظر گرفتن کیفیت، راحتی و زیبایی محصولات خود سعی کرده است آنها را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای عرضه نماید.

امتیاز بدهید :
0.0

نظرات کاربران

title

message

021 63000