خرید و قیمت کانتر بانکی

نظر 0 1402/12/14

یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در دکوراسیون بانک‌ها میز پیشخوان است که حریم کارمندان را از مشتریان جدا می‌کند. اگر به عنوان مدیر بانک قصد تغییر دکوراسیون محیط را دارید جهت اطلاع از شرایط خرید و قیمت کانتر بانکی تا پایان این مطلب همراه ما باشید!

دلیل اهمیت کانتر بانکی

امروزه در شیوه‌های مدرن طراحی دکوراسیون به آرامش مراجعان توجه زیادی می‌شود. درواقع یکی از راه‌های جذب مشتریان بیشتر، استفاده از دکوراسیون اداری جذاب و چینش مناسب وسایل است.

ازآنجاکه بانک‌ها جزو پر رفت‌وآمدترین مراکز اداری محسوب می‌شوند، انتخاب یک پارتیشن بانکی مناسب و خرید کانتر بانکی استاندارد و کاربردی می‌تواند تا حد زیادی روی مراجعه کنندگان و مشتریان بانک تأثیر داشته باشد. هدف مدیران بانک‌ها و مجموعه بانک، جلب رضایت و اعتماد مشتریان است.

به همین خاطر به طراحی دکوراسیون محیط‌های بانکی اهمیت زیادی می‌دهند و علاوه بر مبلمان اداری مناسب، کانترهای بانکی را نیز به‌صورت استاندارد و اصولی برای خدمات‌دهی به مشتریان انتخاب می‌کنند.

اگر شما هم به‌عنوان مدیر یک مجموعه اداری قصد خرید این محصولات را دارید، باید ابتدا یک سری نکات را درباره اهمیت کانتر های بانکی بدانید.

رفع کسالت و خستگی مراجعان

قیمت کانتر بانکی

با خرید یا ساخت کانتر بانکی استاندارد یکی از مشکلات عمده‌ای که مراجعه کنندگان در بانک‌ها دارند برطرف می‌شود. همان‌طور که می‌دانید ازدحام و شلوغی در بانک‌ها یکی از مشکلاتی است که باعث ناراحتی، کسالت و خستگی مشتریان می‌شود.

در این مواقع اگر چیدمان محیط بانک اصولی و استاندارد باشد، شرایط برای مشتریان قابل‌تحمل‌تر می‌شود. تصور کنید مشتریان بانک پشت یک پیشخوان ایستاده‌اند که حتی نمی‌توانند کارمندان بانک را ببینند و یا با آن‌ها به‌درستی ارتباط برقرار کنند، همین مسئله باعث تشدید ناراحتی آن‌ها می‌شود.

اگر مبلمان اداری و چیدمان محیط بانک آرامش‌بخش باشد و کانترهای بانکی دارای ارتفاع مناسب برای ارتباط مشتریان با کارمندان بانک باشند، چنین مشکلی پیش نمی‌آید و مشتریان احساس امنیت و آرامش بیشتری خواهند داشت.

انتخاب رنگ مناسب برای کانتر بانکی نیز اهمیت زیادی دارد. بانک‌های مدرنی که دارای طراحی نوین هستند به نظر ارباب‌رجوع چشم‌نواز به نظر می‌رسند و مشتری احساس می‌کند وارد یک محیط حرفه‌ای شده است. همین مورد نشان می‌دهد که انتخاب کانترهای بانکی تا چه اندازه می‌تواند اهمیت داشته باشد.

ایجاد محیطی امن برای کارکنان بانک و ارباب‌رجوع

جمعیت افرادی که روزانه وارد بانک می‌شوند و از امکانات این محیط استفاده می‌کنند، بسیار زیاد است. به همین خاطر چیدمان بانک‌ها باید طوری باشد که به‌درستی از فضا استفاده شود و علاوه بر پرسنل بانک برای ارباب‌رجوع هم یک محیط دنج و کاربردی مهیا باشد. بنابراین هنگام طراحی پیشخوان‌های بانکی، باید یک فضای بهینه در نظر گرفته شود تا فضای کاری کارکنان و حریم شخصی آن‌ها حفظ شود.

مشتریان بانک نیز باید دارای فضاهای جداگانه از سایر کانترها باشند تا بتوانند اطلاعات مالی خود را با خیال راحت در اختیار کارمندان بانک قرار بدهند.

ازآنجاکه اکثر بانک‌های ایران قدیمی هستند، طراحی آن‌ها به همان صورت سنتی باقی مانده، درصورتی‌که اگر از میزهای کانتر مدرن با طراحی استاندارد استفاده کنند، می‌توانند مشتریان بیشتری داشته باشند. زیرا مشتریان احساس آرامش می‌کنند و یک فضای شخصی برای رسیدگی به امور بانکی خود دارند.

ایجاد حس اعتماد و رضایت بین مشتریان

میز کانتر بانکی

هنگامی‌که مشتریان بانک‌ها وارد یک محیط پرانرژی می‌شوند، قطعاً احساس آرامش و امنیت می‌کنند. دکوراسیون بانک‌های قدیمی معمولاً دارای رنگ‌های خسته کننده و کسالت‌آور هستند، اما امروزه بانک‌های مدرن با بهره گرفتن از رنگ‌های پرانرژی و انتخاب انواع کانتر بانکی ام دی اف، توانسته‌اند تا حد زیادی احساس راحتی و رضایت را در بین کارکنان و مشتریان خود افزایش دهند.

مسلماً همان قدر که دریافت خدمات در چنین محیطی می‌تواند برای مشتریان رضایت‌بخش باشد، کار کردن در این محیط‌ها برای کارکنان هم جالب‌تر است و راندمان کاری آن‌ها را افزایش می‌دهد.

نکات مهم برای خرید کانتر بانکی

کانتر پست بانک و کانتر بانکی بیشترین کاربرد را در چنین مراکز اداری دارند. به همین خاطر روسای این مراکز و مدیران بانک‌ها هنگام خرید کانترهای بانکی و میزهای پیشخوان باید به یک سری موارد توجه داشته باشند.

ابعاد کانتر بانکی

شاید تصور کنید بیشتر افراد هنگام خرید کانترهای بانکی و میزهای پیشخوان اول از همه به قیمت کانتر بانکی توجه می‌کنند. البته در بیشتر مواقع همین‌طور است. اما نکات مهم‌تری هم هستند که قبل از خرید باید به آن‌ها توجه شود. یکی از این موارد ابعاد کانتر بانکی است.

ازآنجاکه در محیط‌های مختلف مانند بانک‌ها، ادارات مختلف، مراکز درمانی، کلینیک‌ها و پست بانک‌ها، میزهای کانتر دار مورد استفاده قرار می‌گیرند، بعضی از افراد تصور می‌کنند ابعاد مشخصی برای این میزها وجود ندارد و همه شبیه یکدیگر هستند. درصورتی‌که هر محیط نیاز به مبلمان اداری و کانترهای مخصوصی است. به‌ویژه بانک‌ها که محل تردد و رفت‌وآمد ارباب‌رجوع هستند.


میزهای کانتر داری که ابعاد مناسب نداشته باشند به مشتریان احساس امنیت نمی‌دهند. به‌عنوان‌مثال در بعضی از بانک‌ها پیشخوان‌هایی را انتخاب می‌کنند که ارتفاع آن‌ها ۱۲۰ سانتی‌متر است. در این مواقع مراجعه کنندگان باید ایستاده به کارهای بانکی خود رسیدگی کنند و این قضیه ممکن است برای افراد مسن یا کسانی که ناتوانی جسمی دارند، ناخوشایند باشد. بنابراین ابعاد میزهای کانتر دار بانکی باید استاندارد و بین ۷۵ تا ۱۲۰ سانتی‌متر باشد.

در حال حاضر بیشتر بانک‌های مدرن پیشخوان‌های کوتاه با ارتفاع ۷۵ سانتی‌متر دارند و مشتریان می‌توانند خیلی راحت روی یک صندلی بنشینند و با پرسنل بانک ارتباط برقرار کنند و مسائل بانکی خود را برطرف نمایند. در نهایت با توجه به فضای بانک، سلیقه افراد و قوانین بانک، ابعاد کانتر بانکی انتخاب می‌شود.

طراحی کانتر بانکی

مورد بعدی که باید هنگام خرید میز کانتر در نظر داشته باشید، نوع طراحی این میز است. علاوه بر دارا بودن ابعاد و ارتفاع مناسب، این میزها باید در قسمتی که فضای کافی برای کارمندان ایجاد می‌کنند، محل‌هایی برای قرارگیری سیستم و مانیتور داشته باشند. به این صورت پرسنل بانک می‌توانند تمام وسایل خود را مرتب روی این کانتر قرار دهند.

همان‌طور که می‌دانید در بانک‌ها علاوه بر وسایل الکترونیکی، تلفن، فایل‌هایی برای قرار دادن اسناد، مدارک، کاغذها و پول نقد نیز قرار می‌گیرد و به همین خاطر باید توجه کنید که علاوه بر داشتن رنگ جذاب، لوگوی بانک یا المان‌های ظاهری دیگر، این میزها فضای کافی برای مشتریان و پرسنل داشته باشند.

قرار دادن یک فضای شخصی برای مشتریان بانک در طرف دیگر پیشخوان نیز اهمیت زیادی دارد. گاهی اوقات مشتریان بانک نمی‌دانند رسیدهای بانکی خود را کجا قرار دهند و چگونه اطلاعات مورد نیاز خود را روی کاغذها و اسناد مالی بنویسند.

اکثر پیشخوان بانک‌ها دارای فضای کافی برای استفاده مشتریان نیستند. بنابراین هنگام خرید میز کانتر بانکی باید به این نکات توجه ویژه‌ای داشته باشید.

قیمت کانتر بانکی

در بخش‌های پیش درباره مواردی چون طراحی کانتر بانکی، ایجاد فضای شخصی، ارتفاع و ابعاد مناسب کانتر و... صحبت کردیم. اما مهم‌تر از همه این موارد، قیمت پیشخوان یا کانتر بانکی است که هنگام خرید باید به آن توجه شود. انتخاب کانترهای بانکی با کیفیت که از مواد اولیه استاندارد و با کیفیت ساخته شده‌اند، باعث می‌شود تا سال‌ها از این تجهیزات اداری استفاده کنید و نگرانی بابت فرسوده شدن آن‌ها نداشته باشید.

ابعاد کانتر بانکی

این روزها با استفاده از متریال بی‌کیفیت انواع مبلمان اداری، میزها و کانترهای بانکی ساخته می‌شوند که رنگ و لعاب خوبی دارند، اما بی‌کیفیت هستند و پس از گذشت 1 الی 2 سال فرسوده و مستهلک می‌شوند. درصورتی‌که میزهای کانتر بانکی باید از متریال با کیفیت و مستحکم چون ام دی اف، چوب و پی‌وی‌سی ساخته شده باشند تا بتوانند در مکان‌های پرترددی چون بانک‌ها، دوام بیاورند. فشار و ضربه زیادی به کانترهای بانکی وارد می‌شود. بنابراین چه کانترهای بانکی ایستاده را انتخاب کنید، چه بخواهید کانترهای بانکی نشسته را خریداری کنید، باید حتماً به دوام و استحکام آن‌ها توجه کنید.

قطعاً انتخاب کانترهای با کیفیت، مستلزم صرف هزینه بیشتر است و هرچه کیفیت محصولاتی که انتخاب می‌کنید، بالاتر باشد، قیمت آن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند. اما اگر از طریق مجموعه‌های معتبری چون گروه مبلمان اداری خانگی و هتلی دکوران خرید خود را انجام دهید، می‌توانید این محصولات با کیفیت را با قیمت‌های مقرون به صرفه و اقتصادی تهیه کنید.

خرید کانتر بانکی

پارتیشن‌های اداری، میزهای کارمندی، میز مدیریتی، میز کارشناسی، میز پیشخوان و سایر محصولات مشابه از جمله لوازم مورد نیاز اداره‌ها و بانک‌ها هستند که باید نسبت به تهیه آنها اقدام شود. درصورتی‌که قصد خرید کانتر بانکی با کیفیت و قیمت‌های مقرون به صرفه را دارید، می‌توانید جهت ثبت سفارش با شماره‌های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

کلام پایانی

با وجود محصولات متنوعی که در وب سایت گروه مبلمان اداری دکوران وجود دارد، روسا و مدیران بانک‌ها مشکلی بابت انتخاب و خرید کانتر بانکی نخواهند داشت. قیمت کانتر بانکی در فروشگاه دکوران علیرغم اینکه از متریال با کیفیت برای ساخت پارتیشن بانکی استفاده می‌شود، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش و خرید کانتر بانکی، می‌توانید با کارشناسان بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

امتیاز بدهید :
0.0

نظرات کاربران

title

message

021 63000