دکوراسیون اداری لاکچری

نظر 0 1402/01/25

این روزها شاید بتوان گفت از اولویت‌های اصلی تمامی مجموعه‌های اداری این است که دکوراسیون شیک و جذابی داشته باشند. افراد معمولاً بیشترین تایم روز خود را در محیط کار خود می‌گذرانند. کار کردن در محیطی که دکوراسیون اداری لاکچری داشته باشد تأثیر خیلی خوبی در روحیهٔ افرادی که کارمند آن مجموعه هستند دارد.

بعد از کارمندان مجموعه، دکوراسیون خوب به جذب مشتری‌ها و مراجعه‌کنندگان مجموعهٔ اداری نیز کمک می‌کند. با توجه به این دو مورد و اهمیت آنها، طراحی دکوراسیون اداری نیاز به زمان زیادی دارد. شما باید مواردی مانند فراهم کردن یک محیط راحت و دوستانه برای کارمندان و محیطی امن و آرامش بخش و جذاب برای مشتری را هم در نظر بگیرید.

در ادامه این مطلب توضیحاتی در رابطه با بهترین شیوه چیدمان دکوراسیون اداری لاکچری به شما ارائه می‌دهیم.


دکوراسیون اداری لاکچری اتاق مدیریت

دکوراسیون لوکس اداری

اتاق مدیریت هر مجموعه، قلب آن مجموعه است در صورتی که بعضی افراد فکر می‌کنند به دلیل رفت و آمد کم در این اتاق، دکوراسیون آن حائز اهمیت نیست اما این تصور اشتباه است. اتاق مدیر اهمیت سازمانی بسیاز زیادی دارد به همین دلیل برای طراحی دکوراسیون این اتاق باید به یک سری نکات مهم توجه کرد که مهم ترین آنها شامل موارد زیر است.

سبک دکوراسیون

در وهله اول انتخاب سبک مناسب دکوراسیون اداری لاکچری مهم‌ترین بخش طراحی دکوراسیون است و تأثیر بسیار زیادی بر نتیجۀ کار شما خواهد گذاشت. برای انتخاب سبک دکوراسیون باید به نکاتی مانند ابعاد فضایی که در اختیار دارید، نوع کسب و کارتان و نورپردازی مناسب فضا و... توجه کنید. سبک دکوراسیون اداری لاکچری و مدرنیته بهترین گزینه برای فضاهای کوچک است و این روزها این سبک بسیار پرطرفدار است و باعث بهبود تعاملات بین کارمندان می‌شود. اما در مقابل، دکوراسیون به سبک کلاسیک برای محیط‌های کوچک اصلاً مناسب نخواهد بود و باعث می‌شود تا فضا بیش از حد شلوغ به نظر برسد.

اثر رنگ‌ها در دکوراسیون اداری لاکچری

رنگ‌ها تأثیرات بسیار زیادی بر روی انسان‌ها می‌گذارند پس به هیچ عنوان از کنار آنها ساده نگذرید! بهتر است در طراحی داخلی محیط اداری از دو رنگ استفاده کنید. یکی از رنگ‌ها را از بین رنگ‌های سرد یا گرم انتخاب کنید. رنگ‌های گرم مانند نارنجی، زرد و یا قرمز و رنگ‌های سرد مانند بنفش، سبز و یا آبی. برای رنگ دوم بهتر است از رنگ‌های خنثی مانند کرم، خاکستری و یا سفید انتخاب شود.

از تأثیرات رنگ‌های گرم این است که به شکل مستقیم روی شادی و میزان انرژی کارکنان و افراد مستقر در مجموعه اثر می‌گذارد. رنگ‌های گرم محیط را از یکنواختی در می‌آورد. رنگ‌های سرد برعکس احساس آرامش را انتقال می‌دهد و باعث می‌شود استرس محیط کار کمتر شود.

رنگ‌هایی مثل قهوه‌ای، مشکی و کرمی از جمله رنگ‌هایی هستند که جلوه‌ای لوکس و لاکچری به فضا می‌دهند برای همین از ترکیب این رنگ‌ها در دکور فضا غافل نشوید!

در کنار انتخاب رنگ، نور مناسب نیز خیلی مهم هست اگر نور کافی نباشد کارمندان دچار خستگی و خواب‌آلودگی خواهند شد. برای مطالعه بیشتر در مورد ترکیب رنگ‌ها مطلب ما در این خصوص را از این لینک بخوانید.

فضای سبز

استفاده از گل و گیاه‌های مناسب در قسمت‌های مختلف اداره ایدهٔ بسیار خوبی است. گل و گیاه علاوه بر زیبایی که در فضا ایجاد می‌کند می‌تواند احساس شگفت انگیز زندگی را در کارکنان به وجود بیاورد و تأثیر مثبتی بر روان و روحیهٔ افراد بگذارد. از طرف دیگر وجود گل و گیاه باعث می‌شود هوای اداره شاداب‌تر و تمیزتر باشد و فضا را دوستانه‌تر می‌کند.

فضای استراحت

داشتن فضای استراحت برای کارکنان هر شرکت و اداره‌ای واجب است. بهتر است محیطی آرام و دنج را برای استراحت کوتاه کارکنان در نظر بگیرید و این فضا را با اکسسوری‌های راحت مانند یک مبل و میز کوچک دیزاین کنید. استفاده از گل و گیاه و تابلوهای شاد و مناسب با دکوراسیون مجموعه نیز به بهتر شدن حال و هوای این فضا کمک می‌کند. برای جداسازی فضای استراحت از سایر بخش‌ها می‌توانید از پارتیشن اداری کمک بگیرید.

کتابخانه و قفسه

از مهم‌ترین آیتم‌های اتاق مدیریت به‌خصوص در طراحی دکوراسیون اداری لاکچری باید به کتابخانه و قفسه اشاره کرد. با در نظر گرفتن فضایی که در اختیار داریم باید کتابخانه یا قفسه‌ای مناسب و شیک برای اتاق مدیریت طراحی کنیم. بهتر است که جنس کتابخانه و قفسه از جنس میز مدیریت باشد تا همخوانی بهتری میان آیتم‌ها ایجاد شود.

اگر می‌خواهید به فضا جلوه‌ای لوکس و باشکوه بدهید بهتر است استفاده از اشیا دکوراتیو نفیس مثل مجسمه‌های سنگی، برنزی، گیاهان تزئینی را فراموش نکنید. همچنین می‌توانید قفسه‌ها را به محلی برای نمایش افتخارات و دستاوردهای شرکت تبدیل کنید. قرارگیری لوح‌های تقدیر، تندیس‌ها و جوایز می‌تواند به مشتریان شما حس اطمینان و اعتماد را القا کند. 

مبلمان اداری لوکس

دکوراسیون لاکچری اداری

مدیر یک مجموعه ساعات زیادی را روی صندلی ریاست خود می‌نشیند پس این صندلی باید بسیار راحت باشد تا در ساعات طولانی باعث خستگی زیاد نشود. پس دیگر موردی که باید به آن توجه کرد کیفیت و طراحی صندلی ریاست هست.

علاوه بر صندلی و میز مدیریت دیگر مسئله‌ای که باید به آن توجه کرد مبلمانی است که مشتری یا مراجعین به آن احتیاج دارند. این مبلمان بهتر است از مدل راحتی باشد تا هم برای نشست ارباب رجوع راحت باشد و هم محیط اتاق مدیریت حالت بسیار خشک و رسمی نداشته باشد. چرم از گذشته تاکنون یکی از موادی بوده که برای ساخت روکش میز و صندلی مورد استفاده قرار می‌گرفته است. صندلی‌های چرمی از جمله آیتم‌هایی هستند که می‌توانند به ایجاد یک دکوراسیون اداری لاکچری کمک کنند.

میز مدیریت

دکوراسیون اداری لاکچری

برای انتخاب میز مدیریتی بهترین و مناسب‌ترین آنها میزی است که بیشترین جزئیات را داشته باشد. معمولاً این میز باید از سایر میزها بزرگ‌تر باشد و همچنین باید دارای فایل و کشوهای زیادی باشد تا بتوان پرونده‌ها و وسایل لازم را در آن قرار داد.

در طراحی میزهای مدیریتی برخلاف میز اداری معمولی ظرافت و دقت بیشتری به کار می‌رود تا این میز از نظر ظاهری هم با دیگر اشیا تفاوت داشته باشد. خطوط موازی و اشکال هندسی ساده به زیبایی هر چه بیشتر میز مدیریتی کمک می‌کند. در کنار این موضوع روکش‌های چرم ممبران، وکیوم و هایگلاس نیز در زیبایی و چشم‌نواز بودن محصول تأثیر می‌گذارند.

دکوراسیون اداری لاکچری کلاسیک

دکوراسیون اداری لوکس

سبک دکوراسیون کلاسیک یکی از سبک‌های با اصالت طراحی‌های دکوراسیون اداری لوکس محسوب می‌شود که برای فضاهای بزرگ بهترین انتخاب است. این سبک باعث ایجاد شکوه در محیط کاری شما می‌شود. استفاده از دکوراسیون کلاسیک همیشه یک انتخاب خاص و متفاوت بوده و باعث ایجاد وجه تمایز با دیگران می‌شود.

همان‌طور که پیش از این هم اشاره کردیم، پالت رنگی مناسب در این دکوراسیون اداری لوکس معمولاً طلایی، قهوه ای، کرم، مشکی، سبزآبی و سفید و رنگ‌های مانند این‌هاست.

متریالی که برای طراحی لاکچری مورد استفاده قرار می‌گیرد غالباً فراورده‌های چوبی و شیشه است که استفاده از این نوع متریال جلوه‌ای با شکوه و سلطنتی به فضا می‌دهد. اگر در محیط کار خود پنجره دارید استفاده از پرده‌هایی که کلاسیک و سلطنتی هستند یکی از راه‌های داشتن دکوراسیون اداری لوکس است.

لوسترها و چلچراغ‌های کلاسیک گزینهٔ خوبی برای نورپردازی در محیط با طراحی کلاسیک هستند. استفاده از این المان‌ها جلوهٔ مجللی به محیط می‌دهد.

بهترین شرکت طراح دکوراسیون اداری

گروه مبلمان اداری دکوران با بیش از نیم قرن سابقه یکی از بهترین شرکت‌های طراح دکوراسیون اداری است که همواره بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در این زمینه با شماره‌های درج شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید. نظرات خودتان در مورد این مطلب را در قسمت دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید!

امتیاز بدهید :
0.0

نظرات کاربران

title

message

021 63000