انواع کانترهای اداری و قیمت خرید آنها

نظر 0 1402/12/17

مبلمان و انواع کانترهای اداری جزو لوازم ضروری هستند که در ادارات، بانک‌ها، مطب‌ها و... مورد استفاده قرار می‌گیرند. طراحی میز کانتر اداری، میز مدیریتی، میز منشی و سایر وسایلی که در مراکز خصوصی و دولتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، تأثیر بسیار زیادی روی مشتریان دارد. به همین خاطر باید برای انتخاب انواع کانترهای اداری، توجه ویژه‌ای داشته باشید.

میز پیشخوان

میز پذیرش یا میز کانتردار نیز یکی از انواع کانترهای اداری است که برای هر کسب و کاری لازم است. این میزها که در واقع ویترین کسب و کارهای مختلف هستند، علاوه بر شرکت‌ها در اداره‌ها، بانک‌ها، بیمارستان‌ها، فرودگاه و هر جایی که ارباب رجوع مراجعه می‌کند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اولین نکته‌ای که هنگام خرید میز پیشخوان باید توجه به آن توجه کنید، ظاهر موجه و چشم نواز است. همانطور که اشاره کردیم میز پیشخوان نقش ویترین را به عهده دارد. بنابراین باید بتواند در نظر اول در ذهن مشتری زیبا و موجه به نظر برسد.

در مرحله دوم باید به راحتی کارمندان توجه کنید. همیشه کارمندان پشت میزهای پیشخوان می‌نشینند و با ارباب رجوع تعامل برقرار می‌کنند. به همین خاطر این کانترهای اداری باید انواع امکانات لازم را داشته باشند تا کارکنان راحت‌تر بتوانند به مراجعه کنندگان خدمات بدهند.

انواع کانترهای اداری

هرچه میزان ارگونومی میزهای پیشخوان بیشتر باشد، بهره‌وری و راندمان کار افزایش پیدا می‌کند. دارا بودن قفسه‌های کافی، فایل‌ها و فضای مناسب برای قرار گرفتن وسایل مورد نیاز کارمندان، باعث می‌شود تا در محیط بی‌نظمی ایجاد نشود.

شاید دقت کرده باشید در بعضی از شرکت‌ها یا اداره‌ها ارتفاع میز پیشخوان بسیار بلند است. همین باعث می‌شود تا مراجعه کنندگان احساس خوبی نداشته باشند و نتوانند به خوبی با کارمندان بخش پذیرش ارتباط بگیرند. بنابراین باید اختلاف ارتفاع در دو طرف میز کانتر مناسب باشد تا هر دو طرف بتوانند به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و کارهای اداری را انجام دهند.

میزهای پیشخوان باید فضای کافی برای قرار دادن مانیتور، دستگاه فکس، کیس یا سایر لوازم ضروری دیگر را نیز داشته باشند. زیباترین میزهای پیشخوان مجموعه دکوران شامل موارد زیر می‌شوند.

  • میز پیشخوان دریا
  • میز کانتر پروانه
  • میز پیشخوان لاله
  • میز پیشخوان صدف

میز کارمندی

کارمندان جزو اعضای اصلی یک شرکت هستند. به همین خاطر باید برای آن ها نیز میزهای مناسب انتخاب شود. امروزه شرکت‌های تولید کننده انواع کانتر اداری مدرن، نمونه‌های مختلفی از میز کارمندی را تولید می‌کنند که دارای تنوع طرح و رنگ بالایی هستند. گاهی در ادارات و دفاتر کوچک به دلیل محدودیت فضا از این میزها به عنوان کانتر اداری استفاده می‌شود.

به دلیل اینکه کارمندان ساعت‌های طولانی از میزهای خود استفاده می‌کنند، میز آن ها باید کاربری ساده‌ای داشته باشد و از نظر ارگونومی دارای شرایط مطلوبی باشد.

انواع کانترهای اداری

میزهای کارمندی برای افزایش راندمان کاری، دارای بخش‌های مختلفی مانند کشو و کمد هستند تا کارمندان بتوانند وسایل مورد نیاز خود را در آنجا قرار دهند. کامپیوتر هم یکی از وسایل ضروری کارمندان است. به همین خاطر میز کارمندی باید دارای ریل کیبورد، محل مناسب برای قرار دادن کیس و سایر وسایل ضروری کارمندان باشد.

از طرف دیگر میزهای کارمندی باید دارای ابعاد مناسبی باشند تا از فضای محدود شرکت‌ها استفاده بهینه صورت بگیرد و در عین حال کارمندان بتوانند لوازم مورد نیاز خود را روی میزهای مخصوص خود قرار دهند. در فروشگاه دکوران، انواع میز کارمندی در مدل‌های مختلف به فروش می‌رسد که از جمله زیباترین آن ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • میز کارمندی دانش
  • میز کارمندی نسترن
  • میز کارمندی نسرین
  • میز کارمندی نرگس
  • میز کارمندی سحر

میز مدیریتی

اتاق مدیر یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر شرکت یا سازمان است. به همین خاطر باید میزهایی که برای اتاق مدیریت انتخاب می‌شوند شکل ظاهری مناسبی داشته باشند و از نظر راحتی و استحکام نیز دارای فاکتورهای مورد نظر باشند.

میزهای مدیریتی باید کامل و بی‌نقص باشند و ابعاد آن ها نسبت به میزهای کارمندی بزرگ‌تر باشد. با توجه به اینکه میز مدیر باید فضای کافی برای چیدن تجهیزات مدیران را داشته باشد، معمولاً دارای ابعاد بزرگ‌تری است و به مدیر احساس راحتی بیشتری می‌ دهد. هنگام انتخاب انواع کانترهای اداری، باید به رنگ‌بندی و ظاهر آن ها هم توجه داشته باشید. هماهنگی بین دکوراسیون محیط و محصول مورد نظر باعث می‌شود تا توجه مراجعه کنندگان و مشتریان بیشتر جلب شود.

انواع کانترهای اداری

اندازه و ارتفاع میزهای مدیریتی نیز باید بر اساس استانداردهای لازم باشد. در غیر این صورت می‌تواند باعث خستگی کاربران گردد. متریال مورد استفاده برای ساخت این میزها نیز باید مستحکم و با دوام باشد.

توجه کنید از شرکتی که کانترهای اداری را خریداری می‌کنید، برای محصول مورد نظر خود، ضمانتنامه دریافت کنید تا در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، بتوانید از خدمات ارائه شده شرکت استفاده نمایید. انواع میزهای مدیریتی شامل مدل‌های زیر می‌شوند.

  • میز کلاسیک
  • میز مدیریتی وکیوم و ممبران
  • میزهای مدیریتی با پایه فلزی
  • میز شیشه‌ای

میز کارشناسی

میزهای کارشناسی معمولاً با میزهای کارمندی اشتباه گرفته می‌شوند. اما این دو مدل در بعضی از جنبه‌ها با یکدیگر تفاوت دارند. میزهای کارشناسی در اختیار کارشناسان و افرادی قرار می‌گیرد که وظایف مهم‌تری به عهده دارند.

ابعاد این میزها نسبت به میزهای کارمندی بزرگ‌تر است و برای افرادی مانند طراحان مورد استفاده قرار می‌گیرد. به این صورت فضای کافی برای قرار دادن تلفن، کامپیوتر و وسایل طراحی دارند. این میزها دارای دو مدل L یا P هستند که برای استفاده در محیط‌های کوچک و فضاهای محدود مناسب می‌باشند.

میزهای کارشناسی معمولاً دارای طراحی مدرن و زیبایی هستند تا بتوانند هرچه بیشتر محیط‌های اداری را زیباتر نشان دهند. معمولاً سبک‌های کلاسیک برای طراحی میزهای کارشناسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و طرح‌های مدرن که جلوه بهتری دارند، انتخاب می‌شوند. بعضی از مدل‌های میز کارشناسی در فروشگاه دکوران عبارت‌اند از:

  • میز کارشناسی ترانه
  • میز کارشناسی جوان
  • میز کارشناسی ماهان
  • میز کارشناسی مینا
  • میز کارشناسی صنم

قیمت انواع کانترهای اداری

انواع کانترهای اداری

قیمت انواع کانترهای اداری با توجه به اینکه در چه محیطی مورد استفاده قرار می‌گیرند، متفاوت است. به طور کلی علاوه بر کانترهای اداری که در بخش پیش به آن ها اشاره کردیم، می‌توان به کانترهای بیمارستانی، صرافی و کانترهای بانکی نیز اشاره نمود. هر یک از این وسایل و مبلمان‌های اداری قیمت‌های گوناگونی دارند.

متریال مورد استفاده برای تولید این محصولات می‌تواند روی قیمت آن ها تأثیر داشته باشد. نوع طراحی، راحتی کاربری ابعاد و اندازه کانترهای اداری نیز روی قیمت آن ها تأثیر می‌گذارد. در صورتی که از طریق فروشگاه‌های معتبر برای خرید انواع کانترهای اداری اقدام کنید، می‌توانید این محصولات را با قیمت‌های منصفانه و رقابتی خریداری نمایید.

خرید انواع کانترهای اداری از فروشگاه دکوران

خریداران محترم می‌توانند به منظور آشنایی با نمونه‌های مختلف انواع کانتر اداری به سایت گروه مبلمان اداری دکوران مراجعه نمایند. در سایت ما محصولات متنوعی موجود هستند که می‌توانید آن ها را با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ کنید. شما عزیزان می‌توانید محصولات مورد نظر خود را با هر تعدادی که نیاز دارید در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. کلیه محصولات ما دارای ضمانتنامه و خدمات پس از فروش هستند.

جهت کسب اطلاعات دقیق‌تر درباره قیمت انواع میز کانتر اداری نیز می‌توانید با کارشناسان بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

کلام پایانی

برای داشتن یک دکوراسیون چشم نواز و فاخر انتخاب کانترهای اداری مناسب ضروری است. این محصولات در بخش‌های مختلف مراکز درمانی، اداره‌ها، بانک‌ها و شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. کانترهای اداری باید کاربردی باشند و ظاهر مناسبی داشته باشند. این میزهای مخصوص در اتاق مدیر، اتاق کارمندان، بخش پذیرش و سایر قسمت‌ها قرار می‌گیرند و دارای طراحی‌های مختلف هستند.

امتیاز بدهید :
0.0

نظرات کاربران

title

message

021 63000