نکاتی برای خرید میز کارشناسی اداری

نظر 0 1401/04/29

در این مطلب می‌خواهیم به شکل اختصاصی نکاتی را مطرح کنیم که برای خرید میز کارشناسی اداری باید مد نظر قرار بدهید. هر یک از کارمندان در یک فضای اداری وظایف مشخصی برعهده دارند. در این بین کارشناسان مجموعه و همچنین طراحان به یک میز مخصوص احتیاج دارند تا بتوانند وظایف خود را به طور کامل انجام دهند. با ما همراه شوید تا در مورد انواع میز کارشناسی اطلاعات بیشتری کسب کنید!

میز کارشناسی چیست؟

میز کارشناسی چیست

همان‌طور که گفتیم دلیل اینکه میز کارشناسی در یک دسته‌بندی جداگانه قرار می‌گیرد و با میز کارمندی ساده تفاوت دارد این است که کارمندان در محیط اداری وظایف مختلفی را برعهده دارند. ابعاد میز کارشناسی اغلب بزرگ‌تر از میزهای کارمندی و کوچک‌تر از میزهای مدیریتی است. یک کارمند ساده در محیط اداری شاید تنها به یک تلفن رومیزی و یک دستگاه کامپیوتر احتیاج داشته باشد که فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. این در حالی است که کارشناسان و طراحان گرافیک به ابزار و وسایل بیشتری نیاز دارند که طبیعتاً فضای بیشتری را اشغال می‌کنند.

وجه تمایز دیگری که در هنگام خرید میز کارشناسی اداری متوجه آن می‌شوید شکل خاص طراحی آنهاست. این دسته از مبلمان اداری به‌نوعی هم یک میز کارمندی و هم میز تحریر محسوب می‌شوند. به‌خاطر همین کاربرد چندمنظوره، طراحی میزهای کارشناسی با دیگر مبلمان فرق دارد. جالب است بدانید که کارخانه های تولید کننده مبلمان اداری این گروه از میزها را با این منظور طراحی می‌کنند که کاربر در حین استفاده از آنها بتواند ایده‌های خلاقانۀ خودش را گسترش بدهد و به آنها جامۀ عمل بپوشاند. حالا که از این نکات مطلع شده‌اید بیایید تا چند مدل از این محصولات را با یکدیگر مقایسه کنیم و ببینیم کدام‌یک بیشتر با نیاز شما سازگاری دارد.

توجه به ارتفاع؛ نکته ای مهم در حین خرید میز کارشناسی اداری

ارتفاع مناسب میز

اگر میز شما ارتفاع مناسبی داشته باشد علاوه بر اینکه سلامت بدن شما را حفظ می‌کند باعث می‌شود تا راحت‌تر کارهایتان را انجام بدهید. شما با یک میز استاندارد آرامش فکری بیشتری خواهید داشت و بهتر می‌توانید افکار و طرح‌های خلاقانه را در ذهنتان شکل بدهید.

با در نظر داشتن این مسئله بعضی از افراد حتی ترجیح می‌دهند میزهای ایستاده یا دارای قابلیت تنظیم ارتفاع را انتخاب کنند. اما واقعیت این است که اگر در حین خرید، میزهایی با طراحی دولایه را انتخاب کنید بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد. در طراحی دولایه، صفحه‌کلید و موس بر روی دو سینی جدا از هم قرار می‌گیرند و مانیتور نیز در سطحی بالاتر از آنها قرار دارد تا دقیقاً روبه‌روی چشم کاربر باشد.

بیشتر بخوانید: میز اداری ارگونومیک

پنل های VSP

پنل VSP

گفتیم که کارشناسان و طراحان یک شرکت بیش از سایر کارمندان به وسایل و ابزارهای مختلف الکترونیکی احتیاج دارند. در چنین حالتی نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید بحث مدیریت کابل و سیم‌های دستگاه‌های برقی است. در یک میز کارشناسی مدرن شما حتماً پنل VSP را می‌بینید. این پنل‌ها کمک می‌کنند تا بتوانید راحت‌تر کابل‌های دستگاه‌ها را مدیریت کنید و به دفتر خود نظم و ترتیب بیشتری بدهید.

میز کارشناسی ال دار

خرید میز کارشناسی اداری ال

میزهای الحاقی یا همان L دقیقاً همان چیزی هستند که یک کارشناس یا طراح به آن احتیاج دارد. واقعیت این است که بدون وجود این قسمت الحاقی ابعاد میز به‌اندازه‌ای که باید بزرگ نیست. شما با کمک قسمت الحاقی می‌توانید وسایل را در قفسه‌ها و کمدها بچینید. همچنین یک فضا برای ترسیم طرح‌ها و نقشه‌ها بر روی کاغذ در اختیار شماست تا راحت‌تر بتوانید ایده‌های خودتان را روی کاغذ بیاورید. در محیط‌های کاری اشتراکی یا فضاهای با طراحی پلان باز این بخش الحاقی حتی می‌تواند توسط یکی دیگر از اعضای تیم مورد استفاده قرار بگیرد.

مدل های هوشمند

میز طراحی هوشمند

در بین تمامی مدل‌های موجود این مورد از همه گران‌قیمت‌تر است. ویژگی‌های منحصر به فرد آنها مانع از این می‌شود که در مورد این دسته از میزها صحبت نکنیم. میزهای کارشناسی هوشمند تمام امکاناتی را که برای راحتی در حین کار نیاز دارید برای شما فراهم می‌کنند. در این مدل میز و صندلی به یکدیگر متصل هستند و با کمک برنامه‌های کامپیوتری قابلیت شخصی‌سازی کامل دارند. شما می‌توانید در حین کار، صندلی را به حالت خوابیده در بیاورید و صفحۀ مانیتور را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که فشاری به گردن شما وارد نشود. در زیر پایه‌های میز چرخ‌هایی تعبیه شده است تا بتوانید میز را بچرخانید و موقعیت خودتان را تغییر بدهید. بر روی سطح نیز آهن ربایی قرار گرفته تا وسایل مختلف و کیبورد و موس در حین جابه‌جایی ثابت باقی بمانند.

خرید میز کارشناسی اداری ساده

خرید میز کارشناسی اداری ساده

کم‌هزینه‌ترین گزینه موجود مدل‌های ساده هستند که در عین حال کارایی قابل قبولی دارند. میز تحریر کارشناسی حداقل امکانات موجود را برای شما فراهم می‌کند. خرید این مدل برای فضاهای کوچک توصیه می‌شود یا وقتی که می‌خواهید از فضای موجود نهایت بهره را ببرید.

این دسته از میزها از جنس چوب یا MDF هستند و در برخی موارد ارتفاع آنها قابل تنظیم است. طراحی آنها معمولاً به شیوه مینیمالیستی انجام می‌شود و با هر نوع دکوراسیونی سازگاری و هماهنگی دارند. صفحۀ اصلی آنها بیشتر برای لپ‌تاپ و تبلت مناسب است و اگر محفظۀ نگهداری کیس داشته باشند امکان استفاده از کامپیوترهای شخصی را هم برای شما فراهم می‌سازند.

برای خرید میز کارشناسی اداری صفحۀ محصولات ما را از این لینک دنبال کنید و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در وب‌سایت تماس حاصل فرمایید!

امتیاز بدهید :
0.0

نظرات کاربران

title

message

021 63000