پارتیشن فریم لس اداری

نظر 0 1402/08/04

پارتیشن‌ها و پارتیشن‌های اداری از مهم‌ترین وسایل در مجموعه محصولات اداری به حساب می‌آیند. پارتیشن فریم لس که زیرمجموعه‌ای از پارتیشن‌های شیشه‌ای است؛ عملکرد صوتی مناسبی دارد و به عنوان یک دیوار شیشه‌ای بر روی فضای دکوراتیو تأثیر گذار است. این پارتیشن‌ها برای تفکیک فضای داخلی بسیار مناسب هستند و با کمک آن‌ها، فضای اداری قابل تقسیم است. مهم است بدانید که این پارتیشن‌های شیشه‌ای می‌توانند با استفاده از فریم‌های استیل و آلومینیومی یا سایر نگهدارنده‌های شیشه‌ای ساخته شوند. این پارتیشن‌ها یک ابزار سریع برای به‌روزرسانی یک دفتر اداری و کاری هستند.

پارتیشن فریم لس، جزو پارتیشن‌هایی هستند که بین شیشه‌ها هیچ مانعی ندارند و به طور کامل یک دست هستند. استفاده از این پارتیشن‌ها به دلیل تفکیک بخش‌های مختلف است. پارتیشن‌های فریم لس (بدون فرین نگهدارنده مابین شیشه‌ها) در دسته‌ی پارتیشن‌های شیشه‌ای قرار می‌گیرد.

اصطلاحاً، این پارتیشن‌ها به طور معمول در محیط‌های مدرن و لوکس استفاده می‌شوند. این کلمات زیبا و مقرون به صرفه هستند و برای استفاده در پارتیشن‌های فریم لس مناسب هستند. استفاده از عناصر نوین و مدرن در طراحی داخلی مکان‌های اداری، مزیت بسیار عالی برای آن‌ها فراهم می‌کند.

ویژگی‌های پارتیشن فریم لس

ویژگی پارتیشن فریم لس

پارتیشن‌های فریم لس دارای ویژگی‌های مثبت بسیاری هستند و اگر بخواهیم چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها را معرفی کنیم، قیمت مناسب آن‌ها از جمله این ویژگی‌ها است. پارتیشن‌های شیشه‌ای از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه‌تر هستند و در مقایسه با پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم دار، قیمت بسیار پایین‌تری دارند.

محبوبیت و جذابیت این نوع پارتیشن‌ها در بین مردم نیز بیشتر است. استحکام بالای این پارتیشن‌ها نیز از ویژگی‌های خوب این محصولات به شمار می‌رود. نکته دیگری که قابل اهمیت است، این است که پارتیشن‌های فریم لس در برابر شرایط مختلف اب و هوایی مقاوم‌تر هستند و در برابر ضربه نیز دارای مقاومت بالایی هستند.

تمامی این ویژگی‌ها سبب شده تا پارتیشن‌های فریم لس در مقایسه با سایر پارتیشن‌ها، یک محصول منحصر به فرد به شمار بیایند. یکی از ویژگی‌های دیگر این نوع پارتیشن شیشه‌ای، کمترین نیاز به سوراخ کاری بر روی دیوار و کف برای نصب آن‌ها است. دید عالی و بازتاب نور خوب نیز جزو ویژگی‌های برجسته این محصول به شمار می‌رود.

از دیگر قابلیت‌های مهم و قابل توجه این پارتیشن‌های شیشه‌ای، قابلیت تطابق با سطوح ناصاف و کاربردهای متنوع در محیط‌های مختلف است. پارتیشن‌های فریم لس دید وسیعی را برای شما ایجاد می‌کنند و برای افرادی که در محیط‌های اداری به دید وسیعی نیاز دارند، بسیار مناسب و کاربردی هستند.

این پارتیشن‌ها، علاوه بر حفظ جذابیت و زیبایی محیط، یک مرزبندی سازمانی را برای شما ایجاد می‌کنند. این موارد همگی مربوط به متریال استفاده شده در ساخت این پارتیشن‌ها می‌باشد.

ویژگی‌های متمایز پارتیشن فریم لس

ویژگی متمایز پارتیشن فریم لس

  • جابجایی یا نصب پارتیشن‌های اداری چالش‌ها و سختی‌های مربوط به خود را دارد و از جمله ویژگی‌های پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم لس، این است که هنگام نصب جای کمتری را اشغال می‌کنند و فضای کمتری را اشغال می‌کنند.
  • این نوع از پارتیشن‌ها سطح دید بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.
  • از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه‌تر هستند.
  • در عین زیبایی فوق‌العاده‌ای که به فضای شما می‌دهند، حداکثر انعطاف‌پذیری را در فضا نیز تقسیم می‌کنند. این پارتیشن‌ها قابلیت تولید در رنگ‌های متنوع را دارند.
  • ترکیب همه این عوامل باعث شده است که این نوع پارتیشن‌ها، علاوه بر مبلمان و میز اداری به عنوان یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در طراحی و دکوراسیون داخلی امروزی در ادارات شناخته شوند.
  • علاوه بر این، افزایش میزان مفید بودن فضای بزرگ و کاهش فضای کم‌کاربرد از وظایف اصلی این نوع پارتیشن‌ها است.

در پارتیشن فریم لس از چه نوع شیشه‌ای استفاده می‌شود؟

شیشه‌هایی که در طراحی این نوع پارتیشن‌ها استفاده می‌شود، از تنوع رنگی و طرحی بالایی برخوردار هستند و معروف‌ترین آن‌ها شیشه شفاف و شیشه مات است.

پارتیشن‌های قدیمی ایرادات زیادی داشتند و فضای زیادی از محیط را اشغال می‌کردند. علاوه بر این، نصب و استفاده از پارتیشن‌های قدیمی نیز زمان‌بر بود.

پارتیشن فریم لس، نوعی از پارتیشن‌های مدرن‌ترین است که امروزه در بسیاری از محیط‌های اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در این نوع پارتیشن، پروفیل‌ها کمترین فضای ممکن را اشغال می‌کنند و به جهت تک‌جداره بودن، هیچ فضایی از مساحت دفتر شما را کم نمی‌کنند.

علت نام‌گذاری این نوع پارتیشن به فریم لس به این دلیل است که بر خلاف پارتیشن‌های سابق که در آن‌ها از فریم‌های بزرگ استفاده می‌شد، وجود فریم کم‌حجم در این پارتیشن‌ها ایراد را از میان برداشته است.

استفاده از شیشه شفاف در پارتیشن فریم لس

استفاده از شیشه‌های سوپر کلیر یا شفاف بهترین گزینه برای پارتیشن‌های فریم لس است. این شیشه‌ها به دلیل کیفیت بالا و شفافیت بیشتر، انتخاب مناسبی برای پارتیشن‌های فریم لس محسوب می‌شوند. شفافیت این شیشه‌ها باعث می‌شود نور به خوبی از آن‌ها عبور کند و به محیط شما جلوه‌ای زیبا بدهد.

مواد اولیه استفاده شده در ساخت شیشه‌های شفاف نیز از کیفیت بالا برخوردار هستند، که این نیز دلیل دیگری برای انتخاب آن‌ها به عنوان بهترین گزینه برای پارتیشن‌های فریم لس است.

استفاده از شیشه مات در پارتیشن فریم لس

افرادی که از پارتیشن‌های فریم لس در اتاق جلسات خود استفاده می‌کنند، ترجیح می‌دهند میزان سطح دید فضای داخل اتاق محدود باشد. بنابراین، بهترین گزینه برای آن‌ها استفاده از شیشه‌های مات است. این شیشه‌ها نه تنها فضای اتاق را از بقیه قسمت‌ها جدا می‌کنند، بلکه یک حالت محرمانه را نیز برای خود فراهم می‌کنند.

قیمت پارتیشن فریم لس

معمولاً در محیط‌های اداری و سازمانی از پارتیشن فریم لس یا همان پارتیشن شیشه‌ای بدون فریم استفاده می‌شود.

قیمت این پارتیشن‌ها به طور کلی تحت تأثیر عوامل زیادی قرار می‌گیرد. برای مثال، هرچه پارتیشن دارای ابعاد بزرگتری باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. همچنین، عواملی مانند نوع و مارک قفل و لولاهای استفاده شده بر روی درب، طرح‌های ساتین یا سند بلاستی که بر روی شیشه‌های پارتیشن اجرا می‌شوند، ابعاد پروژه، نصب و اجرای پارتیشن‌ها، میزان شفافیت شیشه، سفارشی سازی پروژه، ضخامت و قابلیت ضد خش و ضد ضربه بودن شیشه، ایجاد لوگو یا طرح بر روی شیشه، و تک یا دوجداره بودن شیشه، تأثیر زیادی در تعیین قیمت پارتیشن‌ها دارند.

در آخر...

به طور کلی پارتیشن فریم لس، پارتیشن‌های شیشه‌ای بدون فریم هستند که در محیط‌های اداری و سازمانی استفاده می‌شوند. این پارتیشن‌ها دارای ویژگی‌هایی مانند دید وسیع، مقرون به صرفه بودن، شفافیت بالا و امکانات سفارشی سازی هستند. قیمت آنها بستگی به عواملی مانند ابعاد پروژه، نوع قفل و لولاها، طرح‌های ساتین یا سند بلاستی، ضخامت و قابلیت ضد خش و ضد ضربه بودن شیشه و سفارشی سازی می‌باشد. استفاده از شیشه‌های سوپر کلیر به عنوان مواد اولیه نیز توصیه می‌شود.

گروه مبلمان اداری دکوران با بیش از نیم قرن سابقه در صنعت مبلمان کشور مشاور و راهنمای شما در طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کارتان خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما از طریق شماره‌های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

امتیاز بدهید :
0.0

نظرات کاربران

title

message

021 63000