خرید میز کنفرانس 6 نفره

نظر 0 1402/11/22

خرید میز کنفرانس 6 نفره برای اتاق مدیریت یا دفاتر اداری کوچک به شدت توصیه می شود. این دسته از میزها یکی از اقلام ضروری در ادارات محسوب می شوند که اصلی ترین کاربرد آنها برگزاری جلسات و نشست های کاری است. در این مطلب قصد داریم یک مدل خاص از میز کنفرانس را مورد بررسی قرار بدهیم و با ویژگی های منحصر به فرد این محصولات بیشتر آشنا شویم؛ با ما همراه باشید!

میز مدیریت با کنفرانس

میز کنفرانس 6 نفره

خرید میز کنفرانس 6 نفره معمولا همراه با میز مدیریتی انجام می شود. این مدل از میزها اغلب به عنوان یک میز الحاقی همراه با یک مجموعه مدیریتی به بازار عرضه می شوند.

دکوراسیون اتاق مدیریت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که این بخش از ساختمان اداری به نوعی تمام ارزش های سازمان را تداعی می کند. برای دکور اتاق مدیریت به شکل صحیح، مجموعه مدیریتی از جمله آیتم های ضروری به حساب می آید.

یک مجموعه مدیریتی شامل: میز مدیریتی، میز کنفرانس، کمد کردنزا و میز عسلی می شود. در کنار این آیتم ها، مبلمان راحتی، قفسه های کتابخانه، صندلی های مدیریتی، لوازم دکوراتیو و اکسسوری های مدیریتی نیز جزئی از وسایل اتاق مدیریت هستند.

برای ایجاد یک دکور مناسب توصیه می شود که قبل از هر چیز با کارشناسان این حوزه مشورت کنید و مطابق با طراحی ساختمان و بودجه بهترین دیزاین را پیاده سازی کنید.

ابعاد میز کنفرانس 6 نفره

میز کنفرانس 6 نفره

آنچه که در مورد میز کنفرانس 6 نفره مهم است و آن را از دیگر مدل های میز کنفرانس متمایز می کند ابعاد است. ابعاد کوچک تر این میزها کاملا توجیه پذیر است.

زمانی که در مورد تجهیز سالن کنفرانس صحبت می کنیم یا یک اتاق کنفرانس را مد نظر داریم طبیعتا یک فضای بزرگ در اختیار ما قرار دارد. این فضای بزرگ پتانسیل و گنجایش میزهای بزرگ با ظرفیت بیش از 20 نفر را دارد ولی چنین شرایطی در اتاق مدیریت مهیا نیست.

وجود میز پذیرایی برای میزبانی مهمانان، قفسه های کردنزا برای قرارگیری آیتم های تزئینی و تندیس ها، میز مدیریتی برای انجام امور مدیریتی و فضای رفت و آمد باعث شده تا در اتاق مدیریت امکان برگزاری جلسات بزرگ وجود نداشته باشد.

میز کنفرانس کوچک یک گزینه ایده آل برای برگزاری جلسات و نشست های کوچک است که از نظر زمان و تعداد نفرات حاضر در جلسه محدودیت دارد. به همین خاطر این آیتم به عنوان بخشی از مجموعه مدیریتی در نظر گرفته می شود.

قیمت میز کنفرانس 6 نفره

میز کنفرانس 6 نفره

قیمت میز کنفرانس 6 نفره بیشتر از هر چیز به متریال مورد استفاده بستگی دارد. از آنجایی که ابعاد این محصولات کوچک است پس مقدار مواد مورد استفاده برای تولید محصول در درجه اول حائز اهمیت بلکه کیفیت و جنس مواد مهم است.

میزهای کنفرانس کوچک باید از نظر ظاهر متمایز و چشم نواز باشند.

کلام آخر

میز کنفرانس 6 نفره یکی از اقلام ضروری اتاق مدیریت است که علاوه بر کاربرد اصلی خود در صورت نیاز ممکن است به عنوان میز کارمندی و میز پذیرایی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

گروه مبلمان اداری دکوران با بیش از 50 سال سابقه در صنعت مبلمان و در اختیار داشتن طراحان مجرب و خبره یکی از برترین برندهای داخلی است که همواره با کیفیت ترین محصولات را به مشتریان عرضه می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره از طریق کانال های ارتباطی درج شده در ساست با کارشناسان ما در تماس باشید.

امتیاز بدهید :
0.0

نظرات کاربران

title

message

021 63000