آخرین ترندهای طراحی پارتیشن اداری

نظر 0 1402/09/27

زمانی که محیط کاری باز است تلفن دفتر زنگ میخورد و یک نفر دیگر درگیر یک کار پر سر و صدا است و شما برای کار خود  نیاز دارید که تمرکز داشته باشید اما نمی‌توانید. این نوع محیط کاری باعث پرت شدن حواس با کوچکترین سروصدا می‌شود در نتیجه بازدهی کاری پایین می‌آید و منجر به از دست رفتن زمان و کندی کار می‌شود. تمرکز داشتن باعث افزایش عملکرد در محل کار می‌شود. برای داشتن محیط آرام و بدون سروصدا نیاز دارید که محیط را پارتیشن بندی کنید و تا یک حریم خصوصی به کارمندان خود به دور از سرو صدا اختصاص دهید و بازدهی کاری را بالا ببرید. ما در این مطلب قصد داریم آخرین ترندهای طراحی پارتیشن اداری برای شما بیان کنیم. اگر قصد دارید برای محیط کار خود از پارتیشن بندی استفاده کنید حتما این مطلب را مطالعه کنید.

انواع پارتیشن اداری

آخرین ترندهای طراحی پارتیشن اداری

به دلیل اینکه پارتیشن اداری از موارد حیاتی در یک دفتر کار است، حتما در انتخاب طراحی پارتیشن ها دقت کنید تا بیشترین بازدهی نصیب شما شود. طرح‌های پارتیشن‌ها باید دارای سبک مناسب باشند که با محیط اداری به خوبی هماهنگ شوند. طراحی پارتیشن‌ها را طوری انتخاب کنید تا یک دکور عالی  با یک محیط بسیار دلنشین و آرام برای شما به ارمغان بیاورد. این نکته فراموش نکنید انتخاب پارتیشن اداری مناسب عملکرد کارمندان را بالا می‌برد و رضایت مشتریان را جلب می‌کند.

پارتیشن ام دی اف و چوبی

استفاده از پارتیشن ام دی اف اداری چوبی ظاهر سنتی به دفتر کار می‌دهد اما با وجود سنتی بودن ترکیب شیک و جذابی به محیط می‌دهد. پارتیشن‌های چوبی حس طبیعی به دفتر می‌دهند و به راحتی با محیط کاری ترکیب می‌شوند. طرح های دیوار پارتیشن چوبی در انواع مختلفی چون چوب جامد یا روکش موجود است.

این نوع پارتیشن‌ها را می‌توانید با لعاب ترکیب کنید تا با وسایلی چون مبلمان دیگر موارد حس روشن تری به محیط بدهد. انتخاب این گزینه برای پارتیشن‌های اداری بسیار کارایی دارد زیرا محیطی کاملا آرام و بدون سروصدا ایجاد می‌کند و از حواس پرتی جلوگیری می‌کند.

پارتیشن آلومینیومی

مزایای طرح‌های پارتیشن ساخته شده از جنس آلومینیوم این است که دارای دوام خیلی بالایی هستند، می‌توانید آنها را بر اساس نیاز شما با یک پوشش پودری پوشش دهیم و اتصالات آنها را با روکش های آلومینیومی پنهان کنید تا یک سطح صاف به شما ارائه دهد. طرح‌های پارتیشن آلومینیومی در انواع سبک‌ها و پوشش‌ها موجود است.

پارتیشن شیشه ای

این نوع پارتیشن بهترین انتخاب برای شرکت‌ها و دفاتر مدرن است. از طرح‌های پارتیشن شیشه ای بیشتر برای پارتیشن‌های اداری استفاده می‌شود و بیشتر دفاتر‌ها ترجیح می‌دهند که از این مدل پارتیشن در فضای کاری خود داشته باشند. زیرا یک نور عالی، طبیعی و محیطی روشن به محیط کاری می‎دهد.

چرا نیاز به پارتیشن اداری دارید؟

آخرین ترندهای طراحی پارتیشن اداری

شما با استفاده از پارتیشن اداری، دفتر کار خود را  بر اساس نیاز تیم‌ها به بخش‌های مختلف تقسیم کنید و از فضای کاری استفاده بهینه ببرید. زیبایی ظاهری خیلی شیکی به دفتر شما می‌دهد که می‌توانید استایل آن را با استفاده از رنگ تغییر دهید. با ایجاد فضاهای متعددی توهم محیط بزرگتر را به افراد می‌دهید. نوعی از پارتیشن که با شیشه و دیگر متریال شفاف ساخته می‌شود، به افراد امکان داشتن نور طبیعی را می‌دهد.

با پارتیشن بندی یک فضای کاملا خصوصی و بدون سرو صدا را برای کارمندان خود فراهم می‌کنید. در نتیجه افرادی که به فضای خصوص احتیاج دارند یا نمی‌توانند در محیط پر سر و صدا کار کنند گزینه پارتیشن اداری بهترین انتخاب برای هر این افراد است. پارتیشن اداری هزینه‌ی کمتری نسبت به دیوار دارد و هر تغییراتی که را می‌خواید می‌توانید بدهید مثلا پارتیشن را جابجا کنید یا به آن اضافه کنید.

با توجه به این توضیحات، بهتر است که به جای دیوارهای دائمی هزینه زیادی برای شما دارد و امکان تغییر هم ندارید از پارتیشن استفاده کنید که هم ارزان است و هر زمانی که شما دوست داشته باشید می‌توانید چیدمان محیط دفتر خود را تغییر دهید. پس خرید پارتیشن اداری بهترین انتخاب است.

آخرین ترندهای طراحی پارتیشن اداری

آخرین ترندهای طراحی پارتیشن اداری

1. طراحی سازگار با محیط زیست

این نوع طرح به شما امکان  نگهداری گیاهان در دفتر را می دهد و استفاده از گیاهان به شما کمک می کند تا محیطی مثبت در فضای اداری داشته باشید. طراح سازگار با محیط زیست به کارکنان اجازه می دهد تا خیلی راحت با طبیعت تعامل برقرار کنند و حس خوبی داشته باشند.

2. طراحی انعطاف پذیر

این طرح پارتیشن که صفحه نمایش صوتی با پانل های دیواری را داراست، که برای صفحه های اداری و همینطور پانل های دیواری در نظر گرفته شده است. در این طرح شکل‌ها متمایز است و طراحی رنگارنگ و منحصر به فردی را می‌دهد. جداکننده‌ها در این مورد به راحتی قابل جابجایی هستند. این طرح مناسب فضاهای اداری است که قصد دارند اشکال جذاب و رنگ‌ها بسیاری در چیدمان خود داشته باشند.

۳. طراحی پارتیشن اداری با شیشه فریم لس

افرادی که نیاز به یک محیط پر نور و جادار دارند جداکننده‌های شیشه ای تمام قد انتخاب بسیار مناسبی است. پارتیشن های شیشه ای بدون فریم یک ظاهری زیبا به محیط می‌دهند. آنها به آسانی قابل  تنظیم  و نصب هستند. در محیط کاری مدرن داشتن چند گزینه چون شیشه شفاف، شیشه هوشمند و شیشه مات از ملزومات است.

۴. پارتیشن مبلمان اداری

دفاتری که قصد دارند هزینه‌ی زیادی صرف طراحی پارتیشن های خاص کنند، با استفاده از مبلمان می‌تواند پارتیشن‌های آسانی را ایجاد کند. به خوبی از فضای اداری استفاده کنند و از فضا حس بهتری ایجاد می کنند.

۵. پارتیشن‌های متحرک

با استفاده از پارتیشن‌های متحرک می‌توانید تغییراتی در فضای اداری خود ایجاد کنید. کارمندان با توجه به نیاز خود می‌توانند محیط را طبق دلخواه خود تغییر دهند. این نوع پارتیشن بندی انعطاف‌پذیری در فضای  کاری را افزایش می‌دهد.

خلاصه مطلب

ما در این مطلب آخرین ترندهای طراحی پارتیشن اداری را برای شما توضیح دادیم و دلایل استفاده از پارتیشن بندی را شرح دادیم که چرا فضاهای اداری نیاز به پارتیشن بندی دارند. قطعا استفاده از پارتیشن بندی علاوه بر زیبایی محیط کاری، ایجاد فضایی خصوصی و بزرگتر، باعث افزایش بازدهی کارمندان می‌شود.

البته در جریان باشید که پارتیشن‌ها قابل تغییر هستند و به راحتی می‌توانید هر موقع که تمایل داشته باشید تغییراتی در فضای کاری خود ایجاد کنید و محیط کار را از آن حالت یکنواختی و کسل کننده درآورید. در نهایت، با مطالعه این مطلب می‌توانید ایده‌های مناسبی برای انتخاب نوع پارتیشن محیط کاری خود بدست آورید.

گروه پارتیشن و مبلمان اداری دکوران با بیش از نیم قرن سابقه در صنعت مبلمان کشور مشاور و راهنمای شما در انتخاب پارتیشن مناسب محل کار شما خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما از طریق شماره‌های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

امتیاز بدهید :
0.0

نظرات کاربران

title

message

021 63000