بهترین برند مبلمان اداری ایرانی کدام است؟

نظر 0 1401/02/24

در هنگام خرید مبلمان اداری برای شرکت و یا دفتر کار با مدل‌های مختلفی از محصولات در بازار روبه‌رو می‌شوید که هرکدام توسط برند خاصی تولید شده‌اند. اگر با استانداردها و ملاک‌های تعیین کیفیت محصول به‌خوبی آشنا باشیم، پیداکردن بهترین برند مبلمان اداری کار چندان دشواری نخواهد بود. در این مقاله قصد داریم عوامل کلیدی که مشخص می‌کند بهترین شرکت تولید کننده مبلمان اداری کدام است را برای شما شرح بدهیم. تا با در نظر گرفتن این نکات، خریدی مطلوب و هوشمندانه داشته باشید و محصولی باکیفیت برای محل کار خودتان تهیه کنید. پس خواندن این مطلب را از دست ندهید!


چند ملاک مهم برای تولید محصول که باید رعایت شود

عوامل و ملاک‌های تعیین‌کنندۀ بسیاری وجود دارند که اگر به آنها توجه داشته باشید به‌خوبی تشخیص می‌دهید که کدام محصول کیفیت مطلوبی دارد. در ادامه برخی از آنها را ذکر خواهیم کرد و توضیح مختصری در مورد هرکدام ارائه خواهیم داد.

مهم‌ترین معیارهای تشخیص کیفیت به شرح زیر است:

  • مواد اولیه مرغوب
  • شیوۀ طراحی
  • رعایت استانداردهای لازم برای تولید
  • توجه به سلامت بدن و ارگونومی
  • قیمت مناسب
  • خدمات پس از فروش

چنانچه شرکت های تولیدکننده مبلمان اداری تمامی این معیارها را در تولید محصولات خود رعایت کرده باشند آن‌وقت می‌شود آنها را در لیست برترین‌ها قرار داد. البته هستند تولیدکنندگانی که یک فاکتور (مثلاً قیمت) را به‌عنوان مزیت رقابتی انتخاب کرده و دیگر معیارها را فدای آن می‌کنند. این اقدام به‌هیچ‌عنوان اصولی نیست چرا که در درازمدت مشخص می‌شود تمامی فاکتورها به یک اندازه مهم و حائز اهمیت هستند. مشتریان این نوع کالاها نیز توقع دارند که محصولی از هر نظر کامل و بی‌نقص از کارخانه تحویل بگیرند. کالایی که بتواند نیاز آنها را به‌خوبی برطرف کند.

متریال مورد استفاده بهترین برند مبلمان اداری

بهترین شرکت مبلمان اداری

همان‌طور که گفتیم متریال و مواد اولیه مرغوب یکی از فاکتورهای اساسی برای تولید محصول باکیفیت است. مواد اصلی که برای ساخت میز اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد ام‌دی‌اف است. ورق های MDF انواع مختلفی دارند که از نظر کیفیت و ضخامت دارای تفاوت‌هایی با یکدیگر هستند. بدیهی است که اگر جنس MDF به کار رفته در میزهای اداری از مرغوبیت بالایی برخوردار باشد طبیعتاً محصول تولید شده نیز کیفیت بالایی خواهد داشت. یکی از عوامل اصلی در استحکام و ماندگاری محصول جنس ام‌دی‌اف آن است.

شیوه طراحی در کارخانه بهترین برند مبلمان اداری

دومین مسئله که تعیین می‌کند کدام شرکت بهترین برند مبلمان اداری را دارد شیوۀ طراحی محصولات است. شما طراحی‌های مختلفی را از میزهای اداری در بازار می‌بینید که از نظر زیبایی ظاهری بسیار عالی و چشم‌نواز تولید شده‌اند. اما شیوۀ طراحی فقط به ظاهر محصول محدود نمی‌شود. شیوه‌های خلاقانه طراحی روی کاربردهای میز اداری هم اثرگذار هستند. به‌عنوان مثال حمل‌ونقل و جابه‌جایی محصول باتوجه‌به مدل طراحی ممکن است سخت یا آسان باشد.

شاید در بازار این توصیف را از زبان فروشندگان زیاد بشنوید که محصول مورد نظر ساخت دست بوده و بر روی جزئیات آن بسیار کار شده است اما یک نکته وجود دارد که بسیاری از خریداران ممکن است از آن غافل شوند. محصولات اداری کلاسیک و دست‌ساز با اینکه از نظر ظاهری بسیار پرزرق‌وبرق و متمایز هستند اما عیب بزرگی در مقایسه با محصولات مدرن تولید شده با دستگاه‌های اتوماتیک دارند. وقتی شما این میزها را انتخاب می‌کنید کل محصول باید به‌صورت یکپارچه از فروشگاه به محل کار خریدار منتقل شود. حال خرید میز مدیریتی یا خرید میز کنفرانس و امثال آنها را که ابعاد بزرگی دارند تصور کنید. جابه‌جایی چنین میزهایی به‌خصوص در مجتمع‌های آپارتمانی و ساختمان‌های چندطبقه یک چالش بزرگ است. علاوه بر وقت‌گیر بودن این کار، خطر آسیب‌دیدگی میز در حین حمل‌ونقل نیز وجود دارد.

تولید به صورت DIY

برای پرهیز از چنین مشکلاتی بهترین برندهای مبلمان اداری در طراحی محصولات به استفاده از پیچ های الیت رو می‌آورند. این پیچ‌ها امکان تولید محصولات DIY را به شما می‌دهد. به زبان ساده محصولات DIY به‌گونه‌ای ساخته می‌شوند که اجزا آن مثل یک پازل قابلیت اتصال و جداسازی به‌دفعات متعدد را دارند. به‌این‌ترتیب شما می‌توانید محصول را سفارش داده و آن را به‌راحتی در قالب قطعاتی جدا از هم تحویل بگیرید. برای جداسازی و اتصال دوباره آنها نیز دفترچه‌های راهنمایی ارائه می‌شود تا به شما کمک کند. در نتیجه مشکلات ناشی از حمل‌ونقل به صفر می‌رسند. پس در حین خرید به طراحی میز دقت کنید!

استانداردهای تولید محصولات اداری

برند برتر مبلمان اداری

قطعاً یک سری بایدها برای تولید مبلمان اداری مثل هر محصول دیگری وجود دارد. آزمون‌های استاندارد مربوط به میزهای اداری شامل آزمایش مقاومت کشوها و کمدها، مقاومت سطح و بدنه در برابر رطوبت، حرارت، ضربه و... می‌شود. مبلمان اداری استاندارد باید در برابر عوامل فرسایشی بیشترین میزان مقاومت را داشته باشد و دچار تغییر شکل و شکستگی نشود.

توجه به سلامت بدن و ارگونومی

بهترین تولیدکننده مبلمان اداری

پیش از این در مقاله "بهترین میز اداری ارگونومیک" به اهمیت توجه به ارگونومی اشاره کردیم. سلامت بدن و بهبود راندمان در ساعات کاری در گرو توجه به ارگونومی و رعایت اصول آن است. تولید کنندگان مبلمان اداری با در نظر داشتن این موضوع محصولاتی را به بازار عرضه می‌کنند که ارگونومیک بوده و کاربران در حین استفاده از آنها احساس راحتی بیشتری دارند. برای مطالعه بیشتر در مورد دانش ارگونومی در تولید محصولات اداری خواندن مقاله ... را توصیه می‌کنیم.

قیمت مناسب

بهترین برند مبلمان اداری

قیمت مبلمان اداری از ملاک‌های تعیین‌کنندۀ و مهم برای خرید تلقی می‌شوند. هرکدام از خریداران باتوجه‌به بودجه‌ای که در اختیار دارند به دنبال بهترین گزینه موجود هستند تا میزی را برای دفتر کار خود تهیه کنند که هم کیفیت بالایی داشته و هم قیمت آن مناسب باشد. اما گاهی افراد تصور می‌کنند که قیمت مناسب مترادف با ارزانی است.

باید به این مسئله توجه کرد که مبلمان اداری ارزان یا مبلمان اداری دست دوم با اینکه از هر نظر مقرون‌به‌صرفه به نظر می‌رسند اما در درازمدت با هزینه‌های جانبی که به شما تحمیل می‌کنند در نهایت یک تجربه نامطلوب برای شما رقم خواهند زد. خرید مبلمان اداری دست دوم پرستیژ کاری شما را پایین می‌آورد و باعث می‌شود مشتریان تمایلی به همکاری با شما در زمینه‌های مرتبط با کسب‌وکارتان پیدا نکنند. از طرف دیگر مبلمان اداری ارزان معمولاً کیفیت مطلوبی ندارند و پس از مدت کوتاهی فرسوده خواهند شد و مجبورید آنها را با میز و صندلی‌های جدید جایگزین کنید. خرید بهترین مبلمان اداری از برندهای خوشنام و مطرح در بازار ممکن است در ابتدا کمی بیشتر هزینه داشته باشد اما با گذشت زمان متوجه تأثیرات مثبت آن خواهید شد.

خدمات پس از فروش بهترین برند مبلمان اداری

بهره‌مندی از خدمات پس از فروش نیز دغدغه خاطر بسیاری از خریداران است. توصیه ما به شما این است که برای استفادۀ بهتر از خدمات پس از فروش، بهترین برند مبلمان اداری ایرانی را انتخاب کنید. تولیدات خارجی اگرچه به‌وفور در بازار یافت می‌شوند اما با توجه به محدودیت‌های بین‌المللی به‌ویژه در کشور ما امکان استفاده از خدمات این شرکت‌ها وجود ندارد.

گروه دکوران از بهترین برندهای مبلمان اداری ایرانی با بیش از 80 سال سابقه در این حوزه همواره محصولات باکیفیت و برتر را به مشتریان عرضه کرده است. از صفحۀ محصولات ما دیدن کنید و چنانچه سؤالات در زمینۀ فروش و ثبت سفارش دارید کارشناسان ما دراسرع‌وقت پاسخگوی شما خواهند بود. با ما تماس بگیرید!

امتیاز بدهید :
0.0

نظرات کاربران

title

message

021 63000