ایده بازسازی هتل برای عید

نظر 0 1402/12/01

بازسازی هتل برای عید یکی از بهترین روش‌هایی است که هتل‌داران می‌توانند مهمانان خود را بیشتر و بهتر از قبل جذب کنند و پول خوبی به جیب بزنند. بازسازی هتل برای عید به معنای تغییر ساختار لابی، اتاق، راهرو و سایر بخش‌های هتل به علاوه تغییر دکوراسیون و لوازم به کار رفته در محیط هتل است.

برای مثال با تغییر رنگ دیوارها، کاغذ دیواری یا نرده راهرو می‌توان گفت هتل شما تغییر کرده و بازسازی شده، همچنین با خرید میز پذیرش جدید و به روز یا تغییر اتاق مدیریت و لابی، شما می‌توانید پذیرای مهمانان بیشتری باشید و درآمد خوبی در ایام عید کسب کنید.

از آنجایی که رقابت در میان هتل‌داران بسیار زیاد است، توصیه می‌کنیم از روش‌های نوین و وسایل جذابی استفاده کنید که سایر رقبا هنوز از آنها استفاده نکرده‌اند. برای طراحی جدید هتل خود می‌توانید از ایده‌های زیر کمک و راهنمایی بگیرید.

تغییر کانتر پذیرش، یکی از بهترین ایده‌های بازسازی هتل برای عید

بازسازی هتل برای عید

با اینکه ایده‌های زیادی برای بازسازی هتل وجود دارند اما تغییر کانتر پذیرش یکی از بهترین ایده‌های بازسازی هتل برای عید است؛ زیرا اولین چیزی که مهمانان از لحظه ورود به آن توجه می‌کنند،کانتر پذیرش شما خواهد بود.

در صورتی که از کانتری خاص با طراحی ویژه استفاده کنید به طور حتم مهمانان از لحظه ورود جذب کانتر شما می‌شوند. البته که در کنار این کانتر، استفاده از مبلمان لوکس و راحتی می‌تواند فضایی دلنشین برای مهمانان شما به ارمغان آورد.

انتخاب هوشمندانه شما و نوع کانتری که استفاده می‌کنید بدون شک می‌تواند تاثیر بسزایی بر روی میزان مهمانان هتل شما داشته باشد. از این رو توصیه می‌کنیم در انتخاب میز پذیرش نوین خود دقت زیادی به خرج دهید و سبک‌های مدرن امروزی را در نظر بگیرید.

طراحی اتاق بازی

در صورتی که هنوز در هتل خود اتاق بازی ندارید، توصیه می‌کنیم به منظور بازسازی هتل برای عید، یک اتاق بازی در نزدیکی لابی طراحی کنید. با این کار مهمانان شما و فرزندانشان بیشتر از حضور خود در هتل شما لذت می‌برند. از آنجایی که در ایام عید خانواده‌ها بیشتر به همراه فرزندان خود سفر می‌کنند، وجود اتاق بازی جدید و به روز باعث جذب بیشتر مهمانان می‌شود.

خانواده‌ها به آرامش و لذت فرزندان خود اهمیت می‌دهند، بنابراین اگر شما نیز به فرزندان آنها بیشتر اهمیت دهید، بدون شک مورد استقبال مهمانان بیشتری قرار می‌گیرید. طراحی اتاق بازی یکی از به روزترین ایده‌های تغییر دکوراسیون هتل برای عید محسوب می‌شود.

در این اتاق بازی‌ می‌توانید دراورها و کتابخانه کوچکی مخصوص کودکان قرار دهید. سایت دکوران دراورهای مختلفی در انواع سایزها ارائه می‌دهد. در کنار دراورها می‌توانید از کمدهای کردنزا و کتابخانه نیز برای تزئین اتاق‌های هتل استفاده کنید. با استفاده از این وسایل شیک و به روز هتل شما نیز جذاب‌تر از قبل به نظر می‌رسد.

طراحی دکوری از سنن و آداب و رسوم شهر خود

بازسازی هتل برای عید

فرقی ندارد هتل شما در تهران قرار دارد یا هتلی در بندرعباس را اداره و مدیریت می‌کنید. در هر حال یکی از بهترین ایده‌های بازسازی هتل برای عید، ایجاد دکوری مشخص و ویژه برحسب سنن و آداب و رسوم محلی شهر شما خواهد بود.

در واقع این ایده نه تنها جذابیت هتل شما را افزایش می‌دهد بلکه مهمانان را از آداب و رسوم محلی شهر شما باخبر خواهد کرد. با ارائه خوراکی‌ها و صنایع دستی محلی شهر خود حتی می‌توانید مهمانانی را از بیرون به دیدن هتل خود دعوت کنید. با این کار شهرت هتل شما دوچندان می‌شود.

در نظر داشته باشید با ایجاد چنین دکور و طراحی محلی و حتی فروش برخی از اقلام محلی قابل ارائه، محبوبیت و درآمد هتل شما افزایش پیدا می‌کند. شما می‌توانید انواع میزها را در سایزهای متفاوت خریداری کنید و اقلام سنتی و هنری یا محلی شهر خود را بر روی این میزها قرار دهید.

خرید وسایل جدید برای اتاق‌ها، بهترین روش بازسازی هتل برای عید

بازسازی هتل برای عید

اگر دکور اتاق‌های هتل را تغییر دهید و از دراورها و تخت‌خواب‌های نوین استفاده کنید، به طور حتم اتاق هتل شما جذابیت بیشتری برای مهمانان خواهد داشت. بدین ترتیب پیشنهاد می‌کنیم با تغییر لوازم چوبی اتاق‌های هتل حال و هوای اتاق‌ها را عوض کنید.

هر چه از لوازم مرغوب‌تر استفاده کنید، به طور حتم مهمانان شما لذت بیشتری می‌برند. حتی شما برای جذب کردن مهمانان می‌توانید سیستم اتاق‌ها را شخصی‌سازی کنید و کنترل عوامل درون اتاق را برعهده مهمان قرار دهید. هر چه از فناوری‌های به روز بیشتری استفاده کنید، اتاق شما برای مهمانان جذاب‌تر خواهد بود.

حتی با افزایش سرعت اینترنت درون اتاق‌ها شما می‌توانید راحتی بیشتری برای مهمانان خود به ارمغان آورید. سعی کنید از دستگاه‌های مدرن امروزی درون اتاق‌ها استفاده کنید تا مهمانان حس آرامش و راحتی بیشتری را در اتاق خود تجربه کنند.

تغییر کلی ساختمان هتل

اگر هتل شما قدیمی است و نیاز به بازسازی جدی‌تری دارد، توصیه می‌کنیم به مرمت هتل برای عید فکر کنید؛ زیرا با ایجاد تغییرات کلی در ساختمان هتل مشتری‌های شما بیشتر جذب خواهند شد. برای مثال می‌توانید نمای ساختمان هتل خود را تغییر دهید یا از دیوارپوش‌های حرفه‌ای و جدید برای دیوارهای داخل راهروها استفاده کنید.

با تغییر کف‌پوش راهروها نیز شما در واقع ساختمان هتل خود را تغییر می‌دهید. نورپردازی در بیرون و درون ساختمان هتل از دیگر روش‌های مفید برای بازسازی هتل به منظور ایام عید است. همچنین اگر قسمتی از ساختمان هتل شما دچار فرسودگی شده، بهتر است قبل از عید به فکر مرمت آن باشید.

هر چه وسایل نو و نمای بهتری استفاده کنید، به طور حتم مسافران بیشتری به ساختمان هتل شما جذب می‌شوند. نباید بازسازی نمای بیرونی هتل را دست کم بگیرید. با این کار شما می‌توانید پذیرای مهمانان بیشتری باشید.

ایجاد بخش اطلاع‌رسانی در لابی

بازسازی هتل برای عید

مسافران به دنبال راحتی و آسایش بیشتر هستند، بنابراین اگر در لابی هتل خود قسمتی را برای اطلاع‌رسانی در مکان‌های دیدنی و تفریحی شهر خود قرار دهید، به طور حتم مورد استقبال مهمانان زیادی قرار می‌گیرید.

از آنجایی که مسافران دوست دارند، تجربه‌های جدیدی کسب کنند و به مقاصد دیدنی بروند که کمتر بازدید شده، شما می‌توانید تفریحات خاص و ویژه شهر خود را برای مهمانانتان بازگو کنید و حتی خدماتی در مورد این مقاصد گردشگری ارائه دهید.

به طور کلی ارائه خدمات سرگرم‌کننده در لابی هتل، مسافران را بیش از پیش به هتل شما جذب می‌کند. توجه داشته باشید باید میزی همانند میز کانتر یا پذیرش با بهترین طراحی و دکور برای این بخش از لابی خود در نظر بگیرید. هر چه نوآوری بیشتری به خرج دهید، درآمد بهتری خواهید داشت.

علاوه بر این خدمات گردشگری شما حتی می‌توانید بخشی از هتل خود را برای ارائه خدماتی همانند یوگا یا سایر ورزش‌های آرامش‌بخش در نظر بگیرید. حتی می‌توانید ایونت‌های پرطرفدار را در بخشی از هتل خود برگزار کنید تا باعث جذب بیشتر مهمانان شوید. در نظر گرفتن بخشی از هتل برای نقاشی و سایر هنرها نیز تاثیر بسزایی دارد.

سخن آخر

اگر با نزدیک شدن به ایام عید به فکر بازسازی هتل خود هستید، می‌توانید ایده‌های ذکر شده در بالا را به کار برید یا از لوازم باکیفیت چوبی همانند دراور و میز پذیرش گروه مبلمان اداری دکوران استفاده کنید. با این روند هتل شما تغییر می‌کند و مهمانان بیشتری برای اقامت در هتل شما مراجعه خواهند کرد.

امتیاز بدهید :
0.0

نظرات کاربران

title

message

021 63000