10 پیشنهاد برای نصب پارتیشن اداری مدرن

نظر 0 1401/03/06

پارتیشن اداری یک جایگزین مناسب و ایده‌آل برای دیوارهای بتنی است. در این مقاله قصد داریم به شما چند روش نصب پارتیشن اداری مدرن را پیشنهاد بدهیم که به زیباتر شدن دکوراسیون داخلی محل کارتان کمک می‌کند. اگر شما نیز قصد دارید طراحی داخلی دفتر کارتان را بهبود ببخشید تا انتها این مقاله را دنبال کنید.

1-نصب پارتیشن اداری فریم لس

پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن اداری فریم لس یک مدل مدرن و بسیار پرطرفدار است که برای جداسازی فضای اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. مزیت بزرگی که این نوع دیوارهای جداکننده دارند این است که باعث بهبود جریان نور طبیعی در فضا می‌شوند. اما در عین حال یک چالش در حین نصب آنها وجود دارد و آن چگونگی حفظ حریم خصوصی است. برای غلبه بر این مشکل می‌توان استفاده از شیشه‌های مات را توصیه کرد. اما اگر بخواهید مانعی برای ورود نور به فضای داخلی ایجاد نشود بهتر است به شکل محدود و تنها در قسمت میانی و نیمه بالایی پنل‌ها از شیشه مات استفاده کنید. به این ترتیب نور از قسمت‌های شفاف شیشه عبور خواهد کرد و در عین حال حریم خصوصی نیز حفظ خواهد شد.

2-پارتیشن اداری مدرن با لوگوی شرکت

یک روش خلاقانه برای طراحی پارتیشن اداری مدرن این است که لوگوی برند یا کسب‌وکار را بر روی قسمتی از پنل‌ها حک کرد. این کار یک جایگزین خیلی خوب به‌جای استفاده از شیشه‌های مات است. با این روش شما هم حریم خصوصی را در محیط اداری حفظ کرده‌اید و هم زیبایی بیشتری به فضا خواهید داد. طرح‌های ساده شیشه‌های مات بدون شک از نظر بصری جذابیت کمتری در مقایسه با لوگوی شرکت‌ها دارند. به همین خاطر است که حکاکی لوگو روی پارتیشن یک اقدام هوشمندانه به شمار می‌آید. چون علاوه بر ایجاد یک فضای خصوصی، نام برند شما را نیز در حافظۀ مشتریان تثبیت خواهد کرد.

3-پنل های رنگی شیشه ای؛ نمونه ای دیگر از دیوارهای جداکننده

پارتیشن با پنل رنگی

به غیر از شیشه‌های مات و حکاکی لوگو یک شیوۀ دیگر برای نصب پارتیشن اداری مدرن این است که از شیشه‌های رنگی استفاده کنید. اگر یک رنگ خاص را به‌عنوان نماد برند خود در نظر گرفته‌اید یا علاقه‌ای به درج لوگو و طرح‌های پیچیده روی پنل‌ها ندارید این راهکار مختص شماست. شیشه‌های رنگی برای ایجاد هماهنگی با طراحی داخلی و رنگ‌بندی دکوراسیون دفتر کار شما مناسب هستند. نیازی به گفتن نیست که یک ترکیب رنگ مناسب فضای اداری تا چه حد می‌تواند بر روحیات کارمندان و ایجاد یک محیط شاد و پویا تأثیر بگذارد.

4-پارتیشن شیشه ای شفاف

پارتیشن شیشه ای شفاف

اگر طراحی پلان باز را انتخاب کرده باشید و عمدۀ کارهای اعضای مجموعه نیز به‌صورت تیمی باشد فقط برای موارد محدودی به فضای خصوصی احتیاج پیدا می‌کنید. در این حالت استفاده از شیشه‌های شفاف بهتر با اهداف شما سازگاری دارد چرا که حس همکاری و تعاون را به کارمندان القا می‌کند. برای جداسازی فضاهایی مثل اتاق کنفرانس می‌توانید از پارتیشن شیشه ای استفاده کنید. با این هدف که تمرکز حضار در جلسه به هم نخورد و صداهای جانبی باعث حواس‌پرتی نشود.

بیشتر بخوانید: طراحی داخلی و دکوراسیون اتاق کنفرانس

5-راهروهای روشن و جذاب با نصب پارتیشن اداری مدرن

پارتیشن شیشه مات

راهروهای ساختمان نیز محل مناسبی برای نصب پارتیشن اداری هستند. به‌خصوص اگر بخواهید نورپردازی را در محل کار خود بهبود ببخشید. ایدۀ ایجاد راهروهایی با استفاده از دیواره های تقسیم کننده بسیار خلاقانه است. دیوارهای شیشه‌ای که در قسمت‌هایی حالت مات دارند هم یک فضای شاد را پدید می‌آورد و هم حریم خصوصی افراد را حفظ می‌کند. حتی می‌توانید حالت‌های ترکیبی را برای این کار در نظر بگیرید. به این صورت که نیمی از فضا را با دیوار پوشانده و تنها در بخش‌های مشخصی جداره ها را نصب کنید. پیاده‌ سازی این روش به‌خصوص برای محلی مثل سالن انتظار و لابی که باید تأثیر مثبتی بر بازدیدکنندگان بگذارد توصیه می‌شود.

6-تنظیم میزان نور و حریم خصوصی

پارتیشن مدرن اداری

شما همیشه به یک محیط خصوصی در محل کار نیاز ندارید. به عنوان مثال اتاق‌های کنفرانس در حین برگزاری جلسات و برای تمرکز بیشتر حضار لازم است که از دید سایر بخش‌ها پنهان شوند.  یا شاید زمانی که نیاز به استفاده از ویدیو پروژکتور دارید لازم باشد که نور اتاق را کاهش بدهید. ولی در پایان جلسات همه چیز به حالت عادی بازمی‌گردد. به همین خاطر استفاده از پرده‌های کرکره‌ای در بین جداره‌های پارتیشن به شما این امکان را می‌دهد که فضا را مطابق با نیازتان تغییر بدهید. اگر درهای ام‌دی‌اف را همراه با پرده‌ها نصب کنید دقیقاً به آنچه مد نظرتان است دست پیدا خواهید کرد.

7-شیشه های هوشمند

پارتیشن اداری هوشمند

یکی از مدرن‌ترین نوع جداره های تقسیم کننده فضا نوع هوشمند آن است. شما می‌توانید این مدل را جایگزین پرده‌های کرکره‌ای کنید. ساختار پارتیشن هوشمند به این شکل است که هر زمان بخواهید می‌توانید سطح شفاف شیشه را به حالت مات و برعکس تبدیل کنید. در نتیجه یک فضای کاملاً انعطاف‌پذیر در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

8-پارتیشن متحرک و مدولار

پارتیشن مدرن مدولار

مدل های متحرک و قابل جابه‌جایی به انعطاف‌پذیری دفتر کار شما کمک می‌کنند. مزیت این مدل در وهلۀ اول این است که در هر زمان می‌توانید دکوراسیون اداری را تغییر بدهید. می‌توانید اتاق‌های کنفرانس را ایجاد کنید و زمانی که جلسات به پایان رسید دوباره یک فضای باز و یکپارچه تشکیل بدهید. همچنین اگر بخواهید کسب‌وکارتان را به محل جدیدی منتقل کنید به‌راحتی می‌توانید قطعات پارتیشن را جدا کرده و مجدداً در محل جدید نصب کنید.

9-پروفیل آلومینیومی

پروفیل‌های فلزی از جمله آلومینیوم که معمولاً به‌صورت آنودایز شده تولید می‌شوند یک ترکیب جالب برای دفتر کار شما به وجود می‌آورند. این قاب‌های فلزی خاص با رنگ خنثی و درخشانی که دارند یک ترکیب منحصربه‌فرد در محیط اداری ایجاد می‌کنند که حتی مشکل‌پسندترین افراد را هم راضی نگه می‌دارد.

10-پارتیشن اداری مدرن با هدف ساخت دفاتر اداری و تجاری

شما برای تقسیم فضا در محیط اداری و ساخت دفترهای کوچک می‌توانید روی دیواره های جداکننده حساب کنید ترکیب شیشه با بتن یک تضاد خاص را به وجود می‌آورد که بی‌نظیر است. حتی برای مجتمع‌های تجاری و پاساژها نیز می‌توانید این روش را به کار بگیرید. اگر نگران مسائل ایمنی هستید باید گفت که امکان نصب وال پست مقاومتی برای این نوع پارتیشن ها وجود دارد. وال پست‌های تعبیه شده در پارتیشن، مقاومت سازه‌ها را در برابر زلزله افزایش می‌دهند.

گروه مبلمان اداری دکوران یک برند نام‌آشنا در زمینۀ تولید پارتیشن اداری مدرن است که بهترین محصولات را به مشتریان عرضه می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به روند تجهیز و طراحی داخلی فضای اداری با شماره‌های درج شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید. منتظر تماس شما هستیم!

امتیاز بدهید :
0.0

نظرات کاربران

title

message

021 63000