انتقادات

مشتری گرامی

ضمن تشکر و قدردانی از انتخاب محصولات شرکت دکوران احترما به اطلاع می­رساند که شکایت شما توسط واحد ارزیابی و پاسخگویی به شکایت مشتریان دریافت و نتیجه بررسی در اولویت وقت به حضورتان اعلام خواهد شد.

جهت پیگیری مراحل مختلف بررسی شکایات خود می­توانید از طریق سامانه اینترنتی شرکت ( WWW.DECORAN.IR)  یا از طریق تماس مستقیم با بخش بازرگانی به شماره۳۸۳۱۱۲۱۲-۰۷۱ اقدام نمایید.

امید است نظرات و پیشنهادات شما ما را در ارائه هر چه بهتر محصولات و خدماتمان یاری رساند.

مشخصات شاکی:

نام/ شرکت شما (الزامی)

شهر (الزامی)

آدرس(الزامی)

کد پستی

تلفن

فکس

همراه (الزامی)

ایمیل شما

شرح محصول و شکایت

شماره سفارش (الزامی)

تاریخ خرید

شماره فاکتور

دفتر فروش

شرح شکوایه